استاندار اصفهان گفت: در شرایط کنونیِ اقتصاد کشور بازار فروش فرش با مشکل رو به رو شده است و متولیان ذی‌ربط باید بازاریابی ویژه‌ای برای کمک به این صنعت داشته باشند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس رضایی استاندار اصفهان ، عصر امروز در آیین افتتاحیه بیست و یکمین نمایشگاه فرش دستباف اصفهان با بیان اینکه فرش و هنر فرشبافی انسان را به وجد می‌آورد و رفع خستگی می‌کند ، اظهار کرد : فرشبافی هنری اصیل و هر گره فرش نمادی از تمدن ایران است اما از دو جهت به فرش ایرانی دست درازی شده یکی از جهت اقدامات ناسالمی که برخی افراد دست اندر کار صنعت فرش انجام می‌دهند و به نوعی تیشه به ریشه این صنعت می‌زنند و دیگری تولید این محصول در کشورهایی مانند چین و پاکستان است.

وی ادامه داد: متاسفانه بازار فروش این محصول با مشکل رو به رو شده است و متولیان ذی‌ربط باید بازاریابی ویژه‌ای برای کمک به صنعت فرش کمک داشته باشند.

استاندار اصفهان هم‌چنین در خصوص تاثیرات کم آبی بر صنعت اصفهان گفت : این استان مظلوم و محروم است و در خصوص آب وضعیت مطلوبی ندارد ، فریاد واعطشای اصفهان را همه شنیده‌اند اما کمتر به آن توجه شده است.

 

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری مراسم افتتاح بیست و یکمین نمایشگاه فرش دستباف اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.