امام جمعه اهل تسنن منطقه سورو بندرعباس تداوم انقلاب اسلامی را در ادامه راه شهیدان دانست .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان ،شیخ محمد صدیق فهیمی امام جمعه اهل تسنن منطقه سورو بندرعباس روز سه شنبه در آئین استقبال از پیکر‌های پاک و مطهر ۷۲ شهید تازه تفحص شده هشت سال دفاع مقدس در مرز شلمچه گفت::به برکت خون شهدای هشت سال دفاع مقدس و با وحدت و اتحاد درسایه رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و با تکیه بر مشترکات دینی توانسته ایم امنیت و یکپارچگی کشورمان را حفظ کنیم.

وی افزود: بدون شک محاسبات دشمن در برهم زدن امنیت ملی همواره شکست خورده چرا که روحیه شهادت طلبی و انقلابی ملت ایران برای آنان قابل درک و فهم نیست.

امام جمعه اهل تسنن منطقه سورو بندرعباس آرامش و امنیت امروز کشور را مدیون خون پاک شهدا دانست و گفت: باید قدردان شهدا باشیم و بدون شک هیچ کس از حضور در مراسم استقبال شهدا پشیمان نخواهد شد بلکه پیام ما حرکت در مسیر جاودانه شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای صدراسلام و در راس آن امام حسین (ع) است.

پیکر‌های پاک و مطهر ۷۲ شهید تازه تفحص شده هشت سال دفاع مقدس با استقبال مردم شهید پرور ایران اسلامی سه شنبه از مرز شلمچه به خاک وطن منتقل شدند.

این شهدا در عملیات‌های رمضان، کربلای ۵ و تک دشمن در اواخر جنگ تحمیلی به شهادت رسیدند که اخیرا در مناطق عملیاتی زبیدات، شلمچه و کتیبان از سوی گروه‌های تفحص در خاک عراق شناسایی شدند.

انتهای پیام / د

برگزاری مراسم استقبال از پیکر شهدا

برچسب ها: شهدا ، مرز شلمچه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.