اختصاص ۹ میلیارد تومان اعتبار برای طرح روکش آسفالت و حذف نقاط حادثه خیز شهرستان بوکان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از اختصاص ۹ میلیارد تومان اعتبار برای طرح روکش آسفالت و حذف نقاط حادثه خیز شهرستان بوکان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در دیدار فرماندار بوکان گفت:برای روکش آسفالت و حذف نقاط حادثه خیز محور‌های مواصلاتی شهرستان بوکان ۹ میلیارد تومان تامین اعتبار شده است.
 
ارسلان شکری گفت: مهمترین محور‌های حوزه استحفاظی شهرستان بوکان که در آینده نزدیک و با مساعد شدن هوا روکش آسفالت خواهد شد شامل: محور‌های بوکان - شهریکند، بوکان - میاندوآب و بوکان - سقز است.
 
شکری گفت: دو نقطه پر تصادف محور‌های مواصلاتی بوکان از جمله روستای شیخ لر واقع در محور جاده برهان و پیچ داش آغول واقع در محور شاهین دژ - بوکان در حال مطالعه و رفع اساسی نقطه پر تصادف است و ۵ نقطه مستعد تصادف نیز در محور‌های مواصلاتی بوکان شناسایی شده و جهت تامین اعتبار برای رفع آن‌ها اقدام خواهد شد.
 
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی همچنین از ساماندهی راه‌های خاکی روستایی شهرستان بوکان خبر داد و گفت: بر این اساس ۳۵ کیلومتر از راه‌های خاکی روستایی این شهرستان شن ریزی شده است و عملیات تسطیح و رگلاژ در سایر محور‌های روستایی این شهرستان هم بصورت مستمر در جریان است.
 
گفتنی است در این دیدار فرماندار بوکان نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و اقدامات انجام شده برخی از مشکلات مربوط به حوزه راهداری و حمل و نقل شهرستان بوکان را مطرح کردند که مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی ضمن استماع مسایل مطرح شده قول مساعدت و پیگیری‌های لازم را دادند.
 
همچنین با حضور انجمن‌های صنفی رانندگان و شرکت‌های مسافری در این جلسه مسایل و مشکلات این حوزه من جمله توزیع لاستیک و پایانه مسافری شهرستان بحث و بررسی گردید.
 
انتهای پیام/
 

اختصاص اعتبار برای حذف نقاط حادثه خیز در بوکان

برچسب ها: حمل و نقل ، راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.