مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: امدادگران در ۸ ماه گذشته به هزار و ٢٠٠ حادثه دیده خدمات امداد و نجات ارائه کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهدی ولی پور، مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: در ۸ ماه گذشته هزار و ٢٢٧ ماموریت امدادی از سوی هلال احمر انجام شده است که در این ماموریت ها، ٩ هزار و ٢٠٠ خدمات امداد و نجات ارائه و هزار و ٢٠٠ نفر در حوادث نجات یافتند.

وی افزود: در هزار و ٦٣٣ عملیات بیش از ۵ هزار و ٦٠٠ نفر از نجاتگران حضور داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به مشارکت ٣٦ سازمان مردم نهاد و ۲ هزار و ٦٠٠ نیکوکار در امر خدمات رسانی، گفت:در این مدت به بیش از ٢٢ هزار نفر خدمات حمایتی، معیشتی و دارویی به مبلغ ۴ میلیارد و ٧٠٠ میلیون ریال ارائه شده است.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی عمومی، همگانی و تخصصی و اهمیت فراگیری این آموزش ها، افزود: برگزاری این دوره‌های آموزشی برای داوطلبان، امدادگران و عموم مردم از برنامه‌های جمعیت هلال احمر استان گیلان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با قدردانی از داوطلبان جمعیت هلال احمر استان گیلان برای تلاش‌های شبانه روزی در امر امداد و نجات به حادثه دیدگان، گفت: حدود ٢٠ هزار خانواده با نیت‌های خیرخواهانه همواره در سختی‌ها برای امداد و نجات و درمان رایگان آسیب دیدگان، داوطلبانه یاری گر این نهاد امداد و نجات و خدمات رسان هستند.

مهدی ولی پور تصریح کرد: مردم در صورت نیاز به خدمات امداد و نجات می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز با سامانه ۱۱۲ ندای امداد تماس گرفته و از خدمات رایگان آن بهره‌مند شوند.

 

انتهای پیام/م.ع

امدادگران هلال احمر  به هزار و ٢٠٠ حادثه دیده خدمات امداد و نجات ارائه کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.