معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: تلاش مضاعف و کار ضربتی و همه جانبه دستگاه ها برای کاهش نرخ بیکاری در سطح استان ضرورت دارد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  هدایت حاتمی  معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه  روز سه شنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه در گیلانغرب  گفت: با توجه به هجمه های دشمن، تلاش مضاعف و کار ضربتی و همه جانبه دستگاه ها در راستای مقابله با بیکاری و تلاش برای کاهش نرخ بیکاری در سطح استان به عنوان اولویت اول و مقوله جدی ضرورت دارد.


وی اظهار داشت: باید مشاغل بزرگ به خصوص در بخش های صنعت، کشاورزی و فناوری در سطوح کوچک، متوسط و بزرگ با هدف هم راستا بودن شغل ها را جلو ببریم.

دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه  گفت: در بخش تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در سطح استان تا امروز 2 هزار و64 طرح با اعتبارات 219 میلیارد تومان در بانک های عامل انعقاد قرارداد شده  و از این تعداد یک هزار و971 طرح با اعتبار 200 میلیارد تومان و اشتغالزایی چهار هزار و 20 تن در بانک های عامل پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در بخش اعتبارات اشتغال مناطق زلزله زده نیز از 600 میلیارد تومان اعتبار تخصیصی دولت تاکنون از مجموع 10 هزار و 546 طرح انعقادقرارداد شده در بانک ها ، 10 هزار و 545 طرح با اعتبار 167 میلیارد تومان پرداخت شده است که شهرستان های سرپل ذهاب، ثلاث باباجانی، دالاهو و گیلانغرب بیشترین عملکرد را در این بخش داشته اند.

انتهای پیام/ز

10 هزار و 545 طرح با اعتبار 167 میلیارد تومان پرداخت شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.