رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری توزیع کننده مواد مخدری خبر داد که قصد وارد کردن ماده مخدر تریاک به پایتخت را داشت.

کشف بیش از ۵۱ کیلوگرم تریاک در صندوق عقب خودرو سواری در تهرانسرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در گفتگو با  گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر فعالیت یک توزیع کننده مواد مخدر در پایتخت و وارد کردن ماده مخدر تریاک از استان‌های جنوبی کشور به تهران پرونده‌ای برای بررسی موضوع توسط ماموران پایگاه نهم مبارزه با مواد مخدر فاتب تشکیل شد.

وی اظهار کرد: با بررسی موضوع مشخص شد که متهم به هویت (الف) مقدار قابل توجهی ماده مخدر تریاک را در استان فارس تهیه کرده و قصد انتقال و توزیع آن را در باقرشهر و شهر ری در استان تهران را دارد.

سرهنگ بخشنده تصریح کرد: تیم‌های عملیاتی به محور‌های مواصلاتی به تهران به منظور رصد این مناطق اعزام شدند که پس از بررسی موضوع خودرو متهم را که قصد ورود به باقرشهر در استان تهران را داشت، شناسایی و در یک عملیات سرنشینان خودرو را دستگیر کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو مقدار ۵۱ کیلو و ۵۶۰ گرم ماده مخدر تریاک از داخل صندوق عقب خودرو کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب خاطرنشان کرد: متهمان برای بررسی موضوع به مقر انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار