مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه از پرداخت ۳۱ میلیارد تومان مستمری ماهیانه به مددجویان در استان خبر داد.

مردم در جریان زلزله بیشترین اعتماد را به کمیته امداد داشتند به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  حسین خدرویسی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه  ظهر امروز در جلسه هم اندیشی با اصناف و کارآفرینان کرمانشاه اظهار داشت: در استان کرمانشاه ۲۰۰ هزار نفر در قالب ۷۲ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد استان کرمانشاه هستند .

وی با بیان اینکه ماهیانه ۳۰۰ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی صدقات جمع‌آوری می‌شوند گفت: ماهیانه ۱۹ میلیارد و۴۰۰ میلیون تومان مستمری به افراد تحت پوشش  پرداخت می شود و برای خدمات رسانی به مددجویان تحت حمایت در بخش بهداشت، درمان، مسکن و کمک های موردی ۳۱ میلیارد تومان پرداخت می‌شود.

خدرویسی با بیان اینکه ۲۵۰۰ واحد در مناطق زلزله‌زده به مددجویان تحویل داده شده است، افزود: در زلزله سرپل‌ذهاب ۱۰ هزار واحد مسکونی مددجویی آسیب دید که کمیته امداد احداث ۵۵۰۰ واحد تخریبی را بر عهده گرفت.

وی افزود: در جریان سفر رئیس کمیته امداد به استان ۱۲ میلیارد تومان کمک درمانی و اورژانسی به مددجویان زلزله زده اختصاص داده شد و همه مردم در کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه سهیم شدند و بیشترین اعتماد را به کمیته  امداد داشتند.

خدرویسی از اختصاص ۱۰۵ میلیارد تومان برای اشتغالزایی ۵۵۱۴ نفر در استان خبر داد و اظهار داشت: این حجم اشتغالزایی که با کمک هیچ دستگاهی در زمینه اشتغال صورت گرفته است، قابل قیاس نیست.

 

انتهای  پیام/ز

 

اختصاص ۱۰۵ میلیارد تومان برای اشتغالزایی ۵۵۱۴ نفر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.