سردار محسن فتحی زاده گفت: بودجه ناجا هنوز در دولت و مجلس بسته نشده است و ما در حال مذاکره با دولت هستیم.

جریمه رانندگی دلیل بیشترین نارضایتی مردم از پلیسبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محسن فتحی زاده جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در حاشیه دوره استاندارد سازی و تعالی رفتار کارکنان ناجا و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دوره‌های تعالی رفتار دوره‌های جدیدی نیست و هر ساله برگزار می‌شود، زیرا ماموریت‌های پلیس بسیار حساس است و باید رفتار‌های خود را در برخورد با مردم کنترل کنند و برای این منظور نیاز به آموزش است تا سطح رضایت مندی مردم از پلیس افزایش پیدا کند.

وی افزود: امیدواریم هستیم با برگزاری این دوره‌ها و تکرار آن موجب افزایش رضایت مندی مردم و ارتقای ماموریت‌ها شود.

سردار فتحی زاده در خصوص میزان بودجه ناجا در سال ۹۸ گفت: بودجه ناجا هنوز در دولت و مجلس بسته نشده است و ما در حال مذاکره با دولت هستیم، زیرا هر چه تجهیزات پلیس بیشتر شود بازخورد مثبت آن به جامعه باز می‌گردد و هر چه در پلیس سرمایه گذاری شود آثار آن سریع به سطح جامعه باز می‌گردد و در این رابطه در حال مذاکره هستیم.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در خصوص ارزیابی عملکرد از سامانه‌های ۱۱۰ و رفتار پلیس گفت: معمولا پلیس جز دستگاه‌های اول نظام در رضایت مندی مردم قراد دارد.

سردار فتحی زاده در رابطه با بیشترین نارضایتی مردم از رفتار پلیس گفت: پلیس‌هایی که بیشترین برخورد را با مردم دارند، بیشترین واکنش را هم از طرف مردم دریافت می‌کنند. بیشترین نارضایتی مردم به دلیل جریمه شدن از سوی پلیس است و آن را نا حق می‌دانند و در این زمینه گله مندی دارند.

وی در رابطه با نصب دوربین روی لباس پلیس راهور گفت:در حال حاضر دوربین روی خودروی ماموران پلیس راهور وجود دارد که برای افزایش این دوربین‌ها نیاز به بودجه دارد و اگر جایی لازم باشد، روی لباس ماموران راهور نیز دوربین نصب می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: پلیس راهور ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۰۶ بهمن ۱۳۹۷
جریمه ها باید تو مواردی اونقدر سنگین بشه تا کسی نتونه جون مردم رو به خطر بندازه.
اگر جریمه سنگین باشه، کسی جرئت خلاف نمی کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۰۴ بهمن ۱۳۹۷
اگر جریمه به ناحق است یعنی طرف خلاف نکرده و جریمه شده من به مردم حق می دم.
اما تو سطح خیابون پر رو بودن مردم را می بینم که خلاف می کنه و جون مردم رو به خطر میاندازه و طلبکار است. به درک که گلایه مندن، من بیشتر از پلیس گلایه دارم که جریمه نمی کنه و مردم اینقدر پر رو شدم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۰۵ دی ۱۳۹۷
هر روز میخوام از عابر عبور کنم و ماشینا مثل ... میرند و وا نمیستند اینو اگر 500 هزار تومن جریمه کنی حالیش میشه که برای عابر از روی خط عابر باید بایسته ...من که دارم قانونی رد میشم جونم تو خطر بیافته و اونی که رانندگی حالیش نیست هر کاری میکنه.این عادلانه نیست، کسی که با بی قانونی جون مردم را به خطر میاندازه باید جوری مجازات بشه تا دیگه از این کارا نکنه.
آخرین اخبار