معاون اجتماعی وزارت بهداشت گفت: بسیاری از پروژه های بهداشت و درمان در مناطق زلزله زده آماده بهره برداری است و برخی دیگر نیز هم اکنون در حال ساخت است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، ایازی معاون اجتماعی وزارت بهداشت در حاشیه دیدار با استاندار کرمانشاه گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته در جلسه هایی که به صورت ماهیانه با حضور روسای دانشگاه های کلان‌ منطقه آمایشی ۳ ( قطب غرب کشور) با حضور روسای دانشگاه های کرمانشاه، ایلام، همدان، کردستان و دانشکده اسد آباد برگزار می شود ، به بررسی مسائل و چالش های مختلف حوزه بهداشت و درمان این منطقه و ارائه راهکارهای نوآورانه در جهت کاهش هزینه ها و ارتقای خدمات درمان می پردازیم.

وی گفت: از اهداف ما در این سفر علاوه بر بررسی مسائل قطب، پیگیری موضوعات مربوط به زلزله کرمانشاه با حضور قدیمی نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در مناطق زلزله زده است .

ایازی افزود: بسیاری از پروژه های بهداشت و درمان در مناطق زلزله زده آماده بهره برداری است و برخی دیگر نیز هم اکنون در حال ساخت است.
وی بیان کرد: در جلسه ای که با استاندار کرمانشاه داشتیم مواردی در مورد پیشرفت فیزیکی پروژه های حوزه سلامت مناطق زلزله زده و حمایت های روانی از مردم این مناطق مطرح و تصمیماتی گرفته شد.

ایازی ادامه داد: در آینده نزدیک و با حضور هاشمی وزیر بهداشت و خیران که در ۲۲ آذر ماه سال گذشته کلنگ پروژه های مناطق زلزله زده را به زمین زدند ، پروژهای خیرساز افتتاح شده و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/ز

افتتاح پروژه های خیرساز با حضور وزیر بهداشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.