از ابتدای امسال تاکنون هزارو323 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در قالب طرح شوق زیارت به مشهد مقدس اعزام شدند.

اعزام 64مددجوی بار اولی شهرستان زنجان به مشهد مقدسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، هدایت صفری، مدیر کل کمیته امداد استان بابیان اینکه به‌منظور رشد و ارتقاء بعد ایمانی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد برنامه‌هایی اردویی در قالب شوق زیارت اجرا می‌شود، گفت: شناسایی واعزام مددجویانی که تاکنون به مشهد مقدس مشرف نشده از برنامه‌های مهم فرهنگی این نهاد است.

وی با تأکید بر اینکه اعزام مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به اماکن زیارتی موجب نشاط معنوی جامعه هدف و آشنایی آن‌ها با سیره و روش زندگی ائمه معصومان (ع) می‌شود، افزود: در کنار اعزام مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به اماکن زیارتی برنامه‌های آموزشی و فرهنگی ویژه‌ای با استفاده از روحانیون و کارشناسان علوم دینی ومربیان مجرب برای آن‌ها اجرا می‌شود.

صفری افزود؛ پنجمین دوره اعزام مددجویان کمیته امداد شهرستان زنجان در قالب یک کاروان ۶۴ نفری با قطار در قالب طرح شوق زیارت به مشهد مقدس اعزام شدند، که با اعزام این گروه از مددجویان تعداد مددجویان اعزامی به مشهد مقدس از ابتدای امسال تاکنون به هزار و ۳۲۳ نفر رسیده است.

مدیر کل کمیته امداد استان با قدر دانی از همکاری ومشارکت خیران ونیکوکاران در تامین هزینه‌ای مددجویان اعزامی به مشهد مقدس از مشارکت فعال خیران مسجد حضرت ابوالفضل (ع) زنجان و سپاه استان در تامین هزینه‌های اقامتی این عزیزان تشکر کرد.

وی با دعوت از خیران ونیکوکاران در این بخش گفت؛ خیران زنجانی می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و یا شماره‌گیری #۰۲۴*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه یا تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷۷ دراعزام مددجویانی که در آرزوی زیارت امام رضا (ع) مانده اند مشارکت کنند.
 
انتهای پیام/ن
 

اجرای طرح شوق زیارت در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.