سرمربی تیم ملی پاراتکواندو گفت: انتخاب ملی پوشان به آمادگی آن‌ها بستگی دارد و ممکن است در برخی اوزان در رقابت‌های قهرمانی جهان نماینده نداشته باشیم.

خانلرخانی: انتخاب ملی پوشان به آمادگی آن‌ها بستگی داردبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هشتمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان پاراتکواندو ۱۶ بهمن ماه به مدت ۲ روز به میزبانی شهر آنتالیا ترکیه برگزار می‌شود و بر همین اساس ملی پوشان پاراتکواندوکاران کشورمان با حضور در اردوی تیم ملی آماده این رقابت‌ها می‌شوند.

پیام خانلرخانی سرمربی تیم ملی پاراتکواندو در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: یک هفته است که اردوی تیم ملی آغاز شده است و ملی پوشان با تمرینات مختلف فاز عمومی را پشت سر می‌گذارند و تا زمان اعزام به رقابت‌ها این اردو‌ها به صورت پیوسته در خانه تکواندو برگزار می‌شود.

او ادامه داد: بعد از رقابت‌های قهرمانی آسیا تیم ملی پاراتکواندو اردویی نداشت و این فاصله ۶ ماه باعث شد تا میزان آمادگی ملی پوشان کاهش پیدا کند و هنوز آماده نیستند و باید تلاش کنیم تا در این فرصتی که تا آغاز مسابقات داریم سطح آمادگی پاراتکواندوکاران را به اوج خود برسانیم.

خانلرخانی افزود: ترکیب اصلی تیم را از بین نفرات دعوت شده انتخاب می‌کنیم، اما اینکه در کدام وزن‌ها نماینده داشته باشیم به آمادگی ملی پوشان تیم بر می‌گردد و در صورتی که پاراتکواندوکاران آماده نباشند شاید در برخی اوزان ورزشکاری را اعزام نکنیم.

او تصریح کرد: در حال حاضر سعید صادقیان پور، مهدی پوررهنما، محمدرضا شعبانی، مهدی کردلو، احمد نریمانی، مهدری بهرامی آذر، علیرضا بخت، محمود جعفرزاده، حامد حق شناس، سجاد جوانبخت، سیدمحسن فخرپور و ابوالفضل حسینی نفراتی هستند که به اردوی تیم ملی دعوت شدند و زیر نظر کادر فنی تمرین می‌کنند، اما به طور حتم تا زمان اعزام این ترکیب دستخوش تغییراتی می‌شود و برخی افراد از لیست تیم حذف خواهند شد.

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو در پایان عنوان کرد: مسابقات قهرمانی جهان از امتیاز بالایی برخوردار است و تلاش می‌کنیم با کسب مدال‌های خوشرنگ رنکینگ و امتیازات ملی پوشان را ارتقا دهیم و بهترین عنوان را از آن پاراتکواندو ایران کنیم.


بیشتر بخوانید:

خانلرخانی: کار سختی برای قهرمانی جهان در امارات پیش رو داریم

خانلرخانی: هیچ حریفی در رقابت‌های جهانی جلودار تیم تکواندو ایران نبود

خانلرخانی: تمام اعتراض حسینی به یک تصمیم داور بود/ باید مقابل سرمربی تیم ملی حرفه‌ای تر رفتار کرد


انتهای پیام/

اظهارات خانلرخانی درباره تیم ملی پاراتکواندو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار