فرمانده انتظامی شهرستان سميرم از کشف یک محموله انواع کالای خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در بازرسی از کامیونت ایسوزو خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "سهراب قرقانی"فرمانده انتظامی شهرستان سميرم اظهار داشت : ماموران ایستگاه بازرسی شهید "رئیسیان" شهرستان "سمیرم" حین کنترل و نظارت بر خودروهای عبوری یک دستگاه کامیونت ایسوزو را برای کنترل مدارک و محموله متوقف کردند.

وی افزود: این خودرو حامل 70 عدد کمد و ميز ساخت کشور آلباني ، 110 تخته پتو و تعداد 156 قلم لوازم خانگي مانند اتو ، سشوار ، جارو برقي و دیگر لوازم بود که مدارک ارائه شده با محموله مطابقت نداشت.

این مقام انتظامی از توقیف محموله و خودرو خبر داد و بیان داشت : ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد ریال اعلام شده است.

سرهنگ قرقانی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه اضافه کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

 

انتهای پیام/م

 

کشف کالای قاچاق در سمیرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.