سرمربی تیم کشتی ستارگان ساری گفت: برای حضور در رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان با همه توان به مصاف حریفان خواهیم رفت.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پنجمین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان روزهای 22 و 23 آذرماه با حضور 6 تیم خارجی از کشورهای اوکراین،گرجستان، ترکیه، هند، قرقیزستان و مجارستان و دو تیم بیمه رازی بابل و پاس ستارگان ساری در سالن دانشگاه آزاد بابل برگزار خواهد شد.

مرتضی قربانی سرمربی تیم کشتی ستارگان ساری درباره وضعیت تیمش اظهار داشت: به هر صورت با بضاعتی که داشتیم در حد خودمان کشتی گیر جذب کردیم و طبیعی است زورمان به تیم بیمه رازی که از قهرمانان عنواندار ایران و جهان بهره می برد نرسد اما به هیچ عنوان از پیش بازنده نیستیم و برای موفقیت تلاش می کنیم.

وی با بیان این که تمرینات لازم را انجام داده ایم تصریح کرد: سال گذشته سوم شدیم و دوست نداریم امسال به عنوان پائین تر برسیم به همین منظور نیز با قدرت به مصاف حریفان خواهیم رفت.البته فارغ از هر نتیجه ای امیدواریم بچه ها طوری کشتی بگیرند که رضایت تماشاگران به خصوص همشهریانمان جلب شود.

استانیسلاو سرنک داور المپیکی از کشور اسلونی به عنوان نماینده اتحادیه جهانی کشتی بر مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه های جهان نظارت می کند.


بیشتر بخوانید:

معرفی داوران ایرانی در مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان

سفر نماینده جهانی به ایران برای نظارت برَ لیگ جهانی کشتی فرنگی


انتهای پیام/

صحبت های سرمربی تیم کشتی ستارگان ساری برای حضور در لیگ جهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار