معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام (ره) لرستان گفت: ۸۲ میلیاردریال کمک‌هزینه ازدواج به ۲ هزار و ۹۵۰ نفر از مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ فاطمه فولادی ،معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام (ره) لرستان گفت: ۸۲ میلیاردریال کمک‌هزینه ازدواج به ۲ هزار و ۹۵۰ نفر از مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است.

 فاطمه فولادی  اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون یکهزار و ۱۰۰ کمک هزینه ازدواج به پسران و یکهزار و ۸۵۰ کمک‌هزینه جهیزیه برای دختران و ازدواج مجدد بانوان پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه همواره حمایت از ازدواج مددجویان تحت حمایت مورد توجه این نهاد بوده است گفت: پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به مددجویان با هدف تکریم و تقویت بنیاد خانواده و ترویج ازدواج آسان و بهنگام در جامعه هدف است.
فولادی بابیان اینکه تمام نوعروسان از مشاوره‌های قبل از ازدواج بهره‌مند می‌شوند اظهار داشت: دختران تحت حمایت می‌توانند قبل از ازدواج از دوره‌های آموزشی متناسب از جمله کلاس‌های مشاوره‌های فردی و گروهی، کلاس‌های آموزشی همسران جوان و مشاوره آموزش خانواده بهره‌مند شود.
وی گفت: همچنین امسال ۲۲ میلیاردریال کمک هزینه ازدواج برای تأمین جهیزیه در مناطق محروم این استان پرداخت‌شده است.

انتهای پیام /ب

۸۲ میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج در لرستان پرداخت شد

 

برچسب ها: کمیته امداد ، ازدواج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار