مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت:از ابتدای مهر ماه سال جاری تا کنون بالغ بر ۴۰۰ کیلومتر عملیات برف روبی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،ارسلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: از ابتدای مهرماه سال جاری تاکنون بالغ بر ۴۰۰ کیلومتر عملیات برف روبی در انواع محور‌های مواصلاتی استان انجام گرفته است.

شکری ادامه داد: در این مدت ۴۷ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری و ۹۷ پرسنل راهداری درگیر عملیات راهداری بودند و بصورت شبانه روزی هنگام بارش برف محور‌های مواصلاتی استان را برف روبی و نمک پاشی کردند.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به اینکه از آغاز مهر ماه سال جاری تا کنون حدود ۱۵۰ ساعت بارش برف در محور‌های مواصلاتی استان گزارش شده است گفت: در این مدت بالغ بر ۳۸۵ تن شن و ماسه برای نمک پاشی محور‌های مواصلاتی مصرف گردیده است.

وی افزود بیشترین محور برف گیر در بازه زمانی یاد شده شهرستان چالدران و محور پایانه مرزی تمرچین بوده است و بعضی ازگردنه‌ها مانند مائین بلاغ و قوشچی نیز درگیر عملیات برف روبی بوده اند.

شکری در پایان از مسافرین و رانندگان درخواست کرد از سفر‌های غیر ضرور در روز‌های برفی خودداری کنند و در صورت ضرورت سفر حتما با استفاده از سامانه ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها اطلاع یابند و تمام تمهیدات ایمنی برای سفر‌های زمستانی را در نظر بگیرند.
 
انتهای پیام/
 

اجرای عملیات برف روبی در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.