۴ فقره سند مالکیت موقوفه شهر‌های بهشهر و ساری در اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران ثبت شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  حجت الاسلام رمضان شجاعی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهشهر گفت: سند مالکیت دو موقوفه با کاربری تجاری و مسکونی در شهرستان بهشهر دریافت شد.

وی افزود: به همت اوقاف بهشهر سند مالکیت یک باب مغازه از رقبات موقوفه مسجدِ باشی به مساحت ۲۱.۵۴ متر مربع اخذ شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهشهر از دریافت سند مالکیت یکباب منزل مسکونی موقوفه کربلایی محمدبردسکنی و یک باب خانه بمساحت ۱۵۰.۸۹ مترمربع خبر داد و گفت: اسناد مالکیت موقوفات در راستای تثبیت مالکیت موقوفات و جلوگیری از هرگونه تعرض موقوفه خواران اخذ می‌شود.

حجت الاسلام علی سلطانی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری نیز گفت: با پیگیری اداره کل اوقاف استان و به همت اوقاف ساری سند مالکیت موقوفات گوهرتاج خانم و حسنی جهان خانم به‌مساحت ۱۷۷ هکتار دریافت شد.

وی افزود: اخذ سند مالکیت موقوفات یکی از برنامه‌های مهم سازمان اوقاف و امور خیریه بشمار می‌رود که در شهرستان ساری با جدیت دنبال می‌شود.

حجت الاسلام علی سلطانی گفت: با پیگیری اداره کل اوقاف استان و به همت اداره اوقاف ساری سندمالکیت موقوفات گوهرتاج خانم و حسنی جهان خانم واقع در قریه دیوکتی این شهرستان اخذ شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری افزود: مساحت این موقوفات را ۱۷۷ هکتار اعلام کرد که سند مالکیت آن‌ها اخذ شده است.
وی گفت: اخذ سند مالکیت موقوفات موجب تثبیت وقف و جلوگیری از هرگونه تعرض موقوفه خواران به املاک وقف می‌شود.
انتهای پیام/آ

سند مالکیت ۴ موقوفه تجاری و مسکونی در مازندران دریافت شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.