تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: هرچه موفقیت در کشور داریم، از برکت نظام اسلامی و هر چه ضعف وجود دارد ناشی از مدیریت‌های ضعیف است.


موفقیت‌ها در کشور از برکت نظام اسلامی است/مشکلات در کشور به ضعف مدیریتی باز می‌گرددبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام محمدحسن رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران (امروز دوشنبه ۱۹ آذر) در دیدار سردار محمدرضا نقدی و اعضای ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه هرچه موفقیت در کشور داریم، از برکت نظام اسلامی است، گفت: هر چه ضعف وجود دارد ناشی از مدیریت‌های ضعیف است.

وی با اشاره به خباثت رسانه‌های بیگانه تصریح کرد: شبکه‌های بیگانه خباثت می‌کنند و مقام معظم رهبری را «رهبر جمهوری اسلامی» می‌خوانند، اما در حقیقت ایشان، رهبر انقلاب اسلامی هستند و رهبر و مرجعی فرامرزی است.

نماینده سابق، ولی فقیه در بنیاد شهید با اشاره به حضور سید حسن نصراله دبیرکل حزب اله لبنان در کنفرانسی در تهران گفت: سید حسن نصراله پس از پیروزی حزب اله در بیرون راندن رژیم صهیونیستی از جنوب لبنان دست رهبر معظم انقلاب را بوسید و گفت که هرچه داریم از پیروی از مقام ولایت است.

تولیت مسجد مقدس جمکران در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: امروز در جمهوری اسلامی هم مشکلات فرهنگی و اقتصادی زیادی داریم، که به شدت ذهن مقام معظم رهبری را مشغول کرده است، اما ایشان ۱۰ سال است که مسایل اقتصادی را در صدر اولویت‌های کشور قرار داده است و امروز را می‌دید و برای امروز برنامه ریزی می‌کرد.

حجت‌الاسلام رحیمیان گفت: ما هم مشکلات و هم دستاورد‌های بزرگی داریم، ما الان هم در اوج قدرت و هم در حضیض مشکلات و سختیها هستیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: وقتی در جنگ ۳۳ روزه حزب الله که بازوی جمهوری اسلامی است، زهر شکست را در کام صهیونیست‌ها می‌ریزد و همه قدرت‌های حامی آن‌ها را شکست می‌دهد و یا در سوریه اراده جمهوری اسلامی بر اراده ابرقدرت‌ها پیروز می‌شود، معنایش ابرقدرتی جمهوری اسلامی نیست؟ و یا ابنکه در برخی کشور‌ها گزین‌های امریکا بر مسند نمی‌نشینند و گزینه‌های مورد حمایت ایران انتخاب می‌شوند، معنایش ابرقدرتی جمهوری اسلامی نیست؟

تولیت مسجد مقدس جمکران  خاطرنشان کرد: در هر عرصه‌ای حرف ولایت را نشنیدیم به عزا نشستیم و هر وقت گوش کردیم پیروز شدیم.

رحیمیان در بخش دیگری از سخنانش گفت: سیاست معاویه این بود که وقتی عمار در جنگ صفین شهید شود، می‌گوید مقصر علی (ع) بود، امروز هم با آنکه مقام معظم رهبری ۱۰ سال است که درباره مسایل اقتصادی فریاد می‌زنند، اما عده‌ای از ایشان درباره مشکلات اقتصادی پاسخ می‌خواهند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امام خمینی گفته است پرچم این انقلاب توسط این مردم به دست صاحب پرچم تحویل خواهد شد، اظهار داشت: تبریک می‌گوییم ورود به دهه پنجم انقلاب را که در کمتر از ۲۵ سال بعدش رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد، البته و این رژیم زمانی نابود خواهد شد که امریکا نابود شده باشد.

حجت‌الاسلام رحیمیان گفت: کسی تصور می‌کرد که صدام متکبر مقتدر قاهر را روزی از یک سوراخ دربیاورند و در یک قفس بگذارند؟ قران نوید می‌دهد که قدرت‌های باطل سرانجامی، چون پهلوی و صدام دارند.

وی تصریح کرد: هرچه امام و رهبر معظم انقلاب گفته اند، نه پیشگو هستند، نه غیب گو و فقط از روی قرآن سخن می‌گویند. امریکا خدای لایزال روی زمین نیست، امریکا کف روی آب است.

تولیت مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: امام خمینی می‌گویند نسل در نسل این مقاومت ادامه می‌یابد. ایشان می‌گوید اگر خادمی برود، خادمان بالاتری هستند، نمی‌گوید «خواهند بود»، می‌گوید «هستند»، برای همین با قلب ارام از دنیا می‌رود.

انتهای پیام/

برچسب ها: رحیمیان ، رهبرانقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار