استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ارائه راهکار‌های سازنده علمی و عملی برای رفع تنگنا‌ها باید در دستور کار دانشجویان باشد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی در آیین گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: شناسایی مشکلات نظام و انعکاس آن به مسئولان، با هدف یافتن راهکار‌های علمی و عملی برای رفع تنگنا‌ها باید در دستور کار دانشجویان باشد.
 
وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی در ۴۰ سال گذشته همواره به دنبال خفه کردن صدای دانشجو و دانشگاه بوده افزود: حرکت دانشجویان علیه استکبار، استعمار و استثمار جهانی با شهادت سه تن از آنان در ۱۶ آذر ۱۳۳۲ به پیروزی رسید و تاریک اندیشان همواره از دانشگاه و دانشجو گریزان هستند.

وی تصریح کرد: باید نسبت به برنامه‌های نظام استبدادی و استکبار جهانی به منظور سنگ اندازی در مسیر توسعه، ترویج علم و دانش و تربیت نیروی انسانی متخصص آگاه بود.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: انتقاد سازنده، منطقی و منصفانه می‌تواند در جلوگیری از بروز برخی مشکلات اجتماعی مؤثر باشد.

وی گفت: مسئولان نظام جمهوری اسلامی نسبت به مشکلات جامعه مانند وضعیت اقتصادی، بازار ارز، حوزه دانشجویی و سایر بخش‌های اطلاع کامل دارند، این در حالی است که عده‌ای سعی دارند با رای مردم مبارزه و مشکلاتی را برای فعالیت دولت ایجاد کنند.

ارسلان خالدی فر رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نیز گفت: دانشکده پرستاری این دانشگاه که بر اساس پیش بینی‌ها مقرر شده بود با زیربنای سه هزار متر مربع ایجاد شود با پیگیری‌های صورت گرفته زیر بنای آن به ۱۹ هزار متر مربع افزایش یافته که دانشکده‌های دندانپزشکی، پیراپزشکی و بهداشت هم به آن اضافه می‌شود.‌
 
وی افزود: بودجه مورد نیاز برای ساخت ۱۶ هزار متر مربع فضای فیزیکی دانشکده‌های دندانپزشکی، پیراپزشکی و بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از ردیف اعتبارات ملی تخصیص می‌یابد.
 
انتهای پیام/خ

آیین گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.