مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت:اطلاع رسانی کار پیچیده و حساسی است و افرادی که در این در حوزه کار می کنند جامعه نگری بینش و دانش بیشتری دارند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،خدرویسی مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : مباحثی که مطرح می‌شود باید حرفه‌ای و حساب شده باشد و تا دست سو استفاده کنندگان و دشمنان را کوتاه کنند و توطئه‌های انان را با اطلاع رسانی خنثی کنند.

وی گفت : دشمنان انقلاب اسلامی در صدد تخریب کمیته امداد هستند چرا که کمیته امداد یکی از ارکان مهم نظام جمهوری اسلامی ایران است و هدف ان کمک به اقشار محروم جامعه و فقر زدایی محرومین است.

وی بیان کرد هر گاه که دشمنان حمله‌های خود را بیشتر کردند، اما به لطف خدا توطئه‌های آنان همیشه خنثی شده و میبینیم که مشارکت‌های مردم بیشتر شده است و همیشه در کنار امداد بودند.

وی افزود:کرمانشاه از استان‌های کمتر توسعه یافته است و ضریب محرومیت بیشتر است، اما با لطف خدا با فضای همدلی که ایجاد شده در همه شاخص‌های عملکرد از میانگین کشور بالاتر هستیم و در زکات در رتبه نخست کشور قرار داریم و در حوزه مشارکت‌های مردمی و اشتغال جز استان‌های پیشتاز هستیم .

 

 

انتهای پیام/د

مباحثی اطلاع رسانی که مطرح می‌شود باید حرفه‌ای و حساب شده باشد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.