مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان زنجان از اجرای موفق اعزام روحانیون و طلاب در قالب طرح سفیران انفال به مناطق بحرانی طی سه سال در استان خبر داد و گفت: این طرح با موفقیت‌های چشمگیری همراه بوده است.

اجرای موفق طرح سفیران انفال در زنجان/این طرح در مناطق بحرانی اجرا می شودبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت‌الاسلام سیدمجتبی حسینی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: اولین کاری که به کمک دفاتر نمایندگان، ولی فقیه در استان زنجان انجام شده، اجرای احکامی بوده که از سوی مقام معظم رهبری در قالب وظایف مشخص شده بود که از سوی نمایندگان در حال اجرا است.

وی افزود: برای نخستین‌بار در سطح کشور، طرح سفیران انفال در استان زنجان با هدف آموزش روحانیون و اعزام به مناطق مختلف استان به‌ویژه مناطق پرچالش در زمینه اراضی ملی اجرا شده است.

حسینی تصریح کرد: سفیر انفال را از بین طلاب استان مشخص کردیم و این افراد بر اساس قرار به روستا‌ها اعزام می‌شوند تا مسائل شرعی را در خصوص انفال برای مردم بیان کنند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان زنجان یادآور شد: عده‌ای با تصرف انفال مشکلاتی را برای معیشت مردم به وجود آورده‌اند، بالغ بر سه سال است که اجرای طرح سفیران انفال سپری می‌شود که تاکنون نتایج خوبی در این بخش کسب شده است.

وی خاطرنشان کرد: سفیران انفال به روستا‌هایی که تصرف انفال در آن‌ها زیاد است اعزام می‌شود و مسئله شرعی را در این خصوص به اهالی متذکر می‌شوند تا مشکلات بدون معرفی کسی به مراجع قانونی حل شود.
 
انتهای پیام/ن
 

سفیران انفال به روستا‌هایی که تصرف انفال در آن‌ها زیاد است اعزام می‌شود

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.