مسئول بسیج سازندگی در ملایر از حضور 851 نفر در اردوهای جهادی بسیج سازندگی در استان خبر داد.

اعزام 851 نفر در اردوی جهادی بسیج سازندگی ملایربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی سیاوشی، مسئول بسیج سازندگی در ملایر به مهم‌‌ترین اقدامات بسیج سازندگی ملایر در سال جاری اشاره کرد و افزود: محرومیت ‌زدایی یکی از اهداف اصلی ما طی سال‌های اخیر بوده است.

 وی از طرح‌های بسیج سازندگی در قالب طرح اردوهای جهادی خبر داد و گفت: این اردوها با حضور جوانان پرتلاش بسیجی برگزار می‌شود که با فعالیت‌های جهادی در راستای رفع محرومیت به ویژه در نقاط روستایی اقدامات ارزنده‌‌ای را انجام داده‌اند.

مسوول بسیج سازندگی ملایربه حضور 851 نفر در اردوهای جهادی بسیج سازندگی اشاره کرد و افزود: این اردوها در قالب اردوهای یک‌ روزه، سه‌ روزه، 7 ‌روزه و 10 روزه انجام شده است.

سیاوشی فعالیت‌های اردوهای جهادی را در قالب فعالیت‌های جهادی محله‌محور و خدمات‌رسان شامل  فعالیت‌های عمرانی، تهیه جهیزیه برای نیازمندان، بهسازی معابر، ساخت مسکن برای نیازمندان در مناطق محروم دانست و تصریح  کرد: گروه‌ها در قالب 56 گروه در 10 منطقه مشخص شده فعالیت کردند.

سیاوشی با بیان اینکه در راستای اجرای طرح کرامت با همکاری گروه صیانت اعتباراتی به بهبودیافتگان  از اعتیاد داده شده است گفت: در این زمینه با همکاری بسیج سازندگی، کمیته امداد و بهزیستی 250 میلیون تومان در عرصه کارفرمایی از طریق اعتبارات صندوق کارآفرینی امید پرداخت شده است.

 وی با بیان اینکه این طرح‌ها بازدید و نظارت می‌شود گفت: این اشتغال‌ در امور مختلف خدماتی، مبل و منبت بوده است.

مسوول بسیج سازندگی ملایر با بیان اینکه در حوزه محرومیت ‌زدایی پروژه‌های مختلفی در روستاها انجام شده است تصریح کرد: انجام بهسازی در روستای آشاق قلعه با 13 میلیون تومان، ساخت و تعمیر سرویس‌های بهداشتی و آبدارخانه مسجد دوطفلان مسلم در محله جعفرآباد ملایر به عنوان یکی از مناطق حاشیه‌‌ای و محروم از جمله اقدامات عمرانی بوده است.

سیاوشی با بیان اینکه یکی از اقدامات خوب بسیج سازندگی استفاده از ظرفیت و ورود خیران به این بخش بوده است تصریح کرد: در این زمینه با کمک خیران 5 میلیون تومان برای تهیه سبد معیشتی و  لوازم‌التحریر دانش‌آموزان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه در هفته بسیج نیز اقدامات خوبی توسط بسیج سازندگی انجام شد خاطرنشان کرد: در مراسمی نیز از فعالان اقتصاد مقاومتی، گروه‌های جهادی و خیران فعال در این بخش تقدیر شد.

انتهای پیام/ب

اجرای طرح اردوی جهاد سازندگی در ملایر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.