مسئول واحد قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: ثبت‌نام دوره آموزش الکترونیکی با موضوع سبک زندگی اسلامی ویژه کارکنان دولت تا ۲۴ آذرماه ادامه دارد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، کامل گلباغی گفت: دوره آموزش الکترونیکی «سبک زندگی اسلامی» ویژه کارکنان دولت در کردستان با محوریت حفظ و مفاهیم سوره‌های ناس تا زلزال برگزار می‌شود.

وی با اشاره به زمان ثبت نام کارکنان دولت در این دوره آموزشی افزود: ثبت نام در این دوره آموزشی از ۲۶ آبان ماه امسال آغاز شده و تا ۲۴ آذرماه جاری ادامه دارد.

گلباغی هدف از برگزاری این دوره را آموزش حفظ و مفاهیم سوره‌های ناس تا زلزال و سعی در آموزش و انتقال مفاهیم مربوط به سبک زندگی دینی برشمرد.

مسئول واحد قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت:توسعه و ترویج فرهنگ و مفاهیم قرآنی در کشور از دیگر اهداف برگزاری این دوره آموزشی الکترونیکی است.

گلباغی اضافه کرد: تمامی کارکنان دولت و سایر علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره می‌توانند تا ۲۴ آذر‌ماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.quranedu.ir نسبت به ثبت‌نام و مشاهده محتوای آموزشی اقدام کنند.

وی با بیان این‌که آزمون پایان دوره از ۲۵ آذرماه به‌مدت سه روز از طریق پایگاه اینترنتی مذکور برگزار می‌شود، عنوان کرد: از مهم‌ترین مزایای شرکت و قبولی در این دوره بهره‌مندی از هشت ساعت آموزش ضمن خدمت برای کارکنان دولت است.

گلباغی در پایان عنوان کرد: شرکت در قرعه‌کشی بیش‌از دو هزار جایزه مختص نفرات برگزیده در این آزمون از دیگر مزایای دوره یاد شده به شمار می‌رود.

انتهای پیام/م

برگزاری دوره آموزش الکترونیکی ویژه کارکنان  دولت در کردستان

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار