معاون جوانان و دانشجویی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از برگزاری مانور سراسری زلزله در دانشگاه‌های مهم کشور به مناسبت روز دانشجو خبر داد.

برگزاری مانور سراسری زلزله در خوابگاه‌های دانشگاه‌های مهم کشورعلی گنج کریمی معاون جوانان و دانشجویی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص برگزاری مانور زلزله در خوابگاه‌های دانشگاه کشور اظهار کرد: به مناسبت روز دانشجو از روز شنبه(۱۷ آذر ماه) تا پایان هفته مانور زلزله در خوابگاه‌های دانشگاه‌های مهم سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: هماهنگی‌ها برای برگزاری مانور زلزله در دانشگاه‌های مهم در استان‌های بزرگ کشور انجام شده است و همچنین در شهر تهران نیز در دانشگاه تهران و چند دانشگاه دیگر این مانور در حال برگزاری است.

معاون جوانان و دانشجویی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر تصریح کرد: سازمان جوانان از حوزه معاونت و آموزش جمعیت هلال احمر درخواست کمک کرده است تا آموزش‌های اصولی به نیروهای سازمان جوانان ارائه دهند.


بیشتر بخوانید: بیستمین مانور سراسری زلزله برگزار شد/ آموزش؛ هدف اصلی مانور زلزله 


وی افزود: در این مانور آموزش‌های مربوط به خروج ایمن، حمل صحیح مصدوم و غیره به شیوه اصولی به نیروهای هلال احمر ارائه می‌شود.

گنج کریمی گفت: امیدواریم تا با برگزاری این مانور بتوانیم آموزش‌های لازم را به دانشجویان ارائه دهیم تا به هنگام وقوع زلزله، به شیوه صحیح رفتار کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار