برخورد نزدیک از نوع پلیس فرانسه + فیلم

پلیس فرانسه با توجه به تجربه تظاهرات پیشین طرفداران جنبش ضد سرمایه داری، روز شنبه راهبرد خود را در برابر این معترضان تغییر داده بود.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه خبری فرانس بیست و چهار گزارش داد: راهبرد دیروز پلیس فرانسه در برابر تظاهر کنندگان، برخلاف هفته‌های قبل، راهبرد برخورد از نزدیک بود.

پلیس با تکیه بر تجربه هفته‌های قبل و برای پیدا کردن وسایل خطرناک، اقدام به بازرسی دقیق از کیف افرادی کرد که قصد داشتند به تظاهرات بپیوندند. بیش از هزار نفر هنگام ورود به محل تظاهرات بازداشت و صد‌ها نفر به بازداشتگاه‌ها منتقل شدند. از کیف برخی از آن‌ها بمب‌های دستی، چوب دستی و ابزار خطرناک دیگر کشف شد.

به گفته اتحادیه صنفی ماموران پلیس فرانسه، تدابیر روز شنبه تدابیر مناسب‌تر و بهتری بود. دیروز برخلاف هفته‌های قبل پلیس سواره نظام هم در خیابان‌ها حضور داشت. افزون بر این برای مقابله با معترضان از سگ‌های پلیس استفاده شد. استفاده از خودرو‌های زرهی برای اولین بار در خیابان‌های پایتخت فرانسه هم از تدابیر جدید پلیس در تظاهرات دیروز بود. از این خودرو‌ها برای برچیدن موانع ایجاد شده توسط معترضان استفاده شد. در مجموع ۸ هزار پلیس در پاریس آماده باش بودند که دو برابر هفته‌های پیش بود.


بیشتر بخوانید: شلیک گلوله پلاستیکی به معترضان جلیقه زرد در پاریس + فیلم 


انتهای پیام/
 

تغییر رویه پلیس فرانسه در برخورد با معترضان + فیلم

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار