تیم فوتبال ماشین سازی در فصل نقل و انتقالات زمستانی با مشکلات زیادی روبرو است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال ماشین سازی نیم فصل اول لیگ برتر ایران را با کسب ۱۴ امتیاز و قرار گرفتن در جایگاه یازدهم به پایان رساند و اکنون مسئولان این تیم در تکاپو هستند تا با جذب بازیکنان مدنظر مهاجری نقاط ضعف تیم خود را برطرف کنند.

تیم ماشین سازی که در نقل و انتقالات تابستانی عملکرد ضعیفی داشت برای اینکه در کورس رقابت با سایر تیم‌ها در جذب بازیکن در نیم فصل دوم عقب نیافتد فعالیت خود را آغاز کرد، اما این تیم با مشکلاتی از جمله مصدومیت بازیکنان و اینکه ستاره‌های این تیم مدنظر تیم‌های دیگر هستند مواجه است.

حسین کنعانی زادگان از تیم "ایبار" اسپانیا پیشنهاد دریافت کرده است، اما مسئولان ماشین سازی تاکنون با جدایی این بازیکن موافقت نکردند.

دخسوس دروازه بان تیم ماشین سازی هم به احتمال زیاد در فصل نقل و انتقالات زمستانی از این تیم جدا می‌شود چرا که مبلغ قرارداد این دروازه بان بالا است و پرداخت این مبلغ در توان باشگاه نیست.

بابایی، زاهدی و معبودی بازیکنان ماشین سازی هم مدنظر تراکتورسازی هستند و شاید این بازیکنان فصل آینده به این تیم تبریزی بپیوندند.

هری فوریستر بازیکن خارجی ماشین سازی هم که دیگر به این تیم بازنمی گردد و مسئولان این تیم تبریزی از این بازیکن شکایت کردند تا حق و حقوق خود را دریافت کنند.

مسیح زاهدی هم به دنبال رضایت نامه اش از ماشین سازی تبریز است و قصد دارد به تیم دیگری بپیوندد.

ادینهو مهاجم برزیلی که در سال‌های گذشته در تراکتورسازی بازی کرده است مدنظر ماشین سازان است، اما گفته می‌شود مذاکره او با این تیم تبریزی به گره خورده است و احتمال پیوستنش به سبزپوشان تبریزی کم است.

به هر حال مسئولان ماشین سازی با همه مشکلات باید کمبود بازیکن در نیم فصل دوم را جبران کنند تا جایگاه خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشند.


بیشتر بخوانید:

 مهاجری سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز شد

۵ بازیکن جدید به ماشین سازی تبریز پیوستند

۶ بازیکن جدید در باشگاه ماشین سازی تبریز


انتهای پیام/

آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی ماشین سازی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار