سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی گفت: تاکنون ۳ سهمیه در بخش تپانچه کسب کردیم و به دنبال سهمیه در بخش تفنگ هستیم تا با گروه کامل راهی پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو شویم.

آجرلو: هدفمان کسب سهمیه پارالمپیک در بخش تفنگ استیوسف آجرلو سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: بعد از بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا به منظور پشتوانه سازی و کسب آمادگی برای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو اردو‌های انتخابی تیم ملی را آغاز کردیم و ۲۸ تیرانداز در بخش تپانچه به تیم دعوت شدند تا بر اساس رکوردگیری که ثبت می‌کنند بتوانیم تیم‌های الف و ب را تشکیل دهیم تا تیم ب بتواند پشتوانه‌ای برای تیم الف باشد.در بخش تفنگ نیز تیراندازانی را به تیم ملی دعوت کردیم که آن‌ها نیز به بر اساس رکوردگیری به دو گروه تقسیم می‌شوند تا در مجموع بتوانیم بهترین ترکیب را راهی مسابقات جهانی امارات کنیم و سهمیه بیشتری در پارالمپیک بدست آوریم.

او ادامه داد: : تاکنون ۳ سهمیه در بخش تپانچه کسب کردیم و به دنبال سهمیه در بخش تفنگ هستیم تا با گروه کاملی راهی پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو شویم. مسابقات جهانی امارات که بهمن ماه برگزار می‌شود می‌توانیم سهمیه‌های بیشتری را بدست آوریم و بعد از این مسابقات شهریور سال آینده در مسابقات سیدنی هم می‌توانیم سهمیه‌های باقی مانده را کامل کنیم.

آجرلو عنوان کرد: نتایجی که در جاکارتا کسب شد کار ما را سخت‌تر کرد چرا که سطح انتظارات از تیم بیشتر شد و ما تلاش می‌کنیم با برگزاری اردو‌های مناسب و استفاده از استعداد‌ها در پارالمپیک توکیو و بازی‌های پاراآسیایی‌های آینده هم مانند جاکارتا مدال‌های خوش رنگی را کسب کنیم.

سرمربی تیم پاراتیراندازی بیان کرد: با ۱۲ ورزشکار راهی مسابقات جهانی امارات می‌شویم و امیدوارم که بتوانیم سهیمه‌های باقی مانده در تفنگ و تپانچه را هم کسب کنیم تا تمام تمرکزمان روی پارالمپیک باشد و از بحث سهمیه نگرانی نداشته باشیم. تقریبا نیمی از سهمیه‌های پارالمپیک توکیو را در تپانچه کسب کردیم و اکنون تمرکز بیشترمان روی تفنگ است تا در این ماده هم بتوانیم سهمیه را بدست آوریم.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اظهارات آجرلو درباره تیم ملی پاراتیراندازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار