فرماندار کاشمر گفت : آموزش‌ وپرورش به‌عنوان مجموعه‌ای بزرگ و تأثیرگذار، مهم‌ترین مرکز آموزش در کشور است.

آموزش‌ وپرورش مهم‌ترین مرکز آموزش در کشور استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ،محمدعلی نبی‌پور فرماندار کاشمر در جلسه شورای آموزش‌ و پرورش این شهرستان گفت :اگرچه درسطح شهرستان اقدامات و فعالیت‌های خوبی در حوزه آموزش‌وپرورش انجام شده است، اما همچنان در این حوزه با کمبود‌هایی نظیر فضای فیزیکی، منابع انسانی و بودجه‌ای مواجه است.

وی افزود:مدارس استثنایی که در سطح شهرستان پذیرای دانش‌آموزان معلول است با مشکلات عدیده‌ای روبرو هستند که باید برای رفع آن برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری کرد.

علی طاهریان مدیر آموزش‌وپرورش کاشمر نیز در این جلسه گفت : موضوع ترافیکی  یکی از نگرانی‌ها و دغدغه‌ها در حوزه مدارس است و  نقاط حادثه‌خیز در سطح شهرستان شناسایی و  برای بررسی بیشتر و رفع آن به‌شورای ترافیک ارسال شده است.

وی با تأکید بر اینکه نبود خط‌کشی مناسب و سرعت‌گیر در مقابل مدارس بخشی از دغدغه و نگرانی خانواده‌ها در این زمینه است، گفت: از فرماندار کاشمر به‌عنوان رئیس شورای آموزش‌وپرورش که ریاست شورای ترافیک شهرستان را عهده‌دار هستند درخواست داریم تا در راستای رفع نگرانی خانواده‌ها، نسبت به‌خط‌کشی و ایجاد سرعت‌گیر در مقابل مدارس دستور لازم را صادر کنند.

 مدیر آموزش‌وپرورش کاشمراز افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی متعدد در حوزه آموزش‌وپرورش این شهرستان با حضور مسؤولان کشوری در آینده‌ای نزدیک خبر داد و اظهار داشت: این پروژه‌ها که در سایه پیگیری مسئولان و نماینده مردم کاشمر و به‌همت خیرین این شهرستان به‌ثمر نشسته است شامل دبستان ۱۲ کلاسه برکت، دبیرستان ۱۰ کلاسه مرحوم اسماعیلی، توسعه دبستان چهار کلاسه مرحمت صائب، نمازخانه مرحوم سرگرد غلامی در دبستان مرحمت صائب، قرائت‌خانه مرکز استعداد‌های شهید بهشتی و قرائت‌خانه مرکز استعداد‌های درخشان دخترانه است که در مجموع برای احداث و تکمیل آن بالغ‌بر ۶ میلیارد تومان هزینه شده است.

طاهریان افزود: در حال حاضر مدارس غیردولتی کاشمر ۱۵ درصد جمعیت دانش‌آموزی این شهرستان را شامل می‌شود که در قالب ۹۰ مدرسه، مرکز و واحد غیرانتفاعی تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام//و.ت
 

 

برگزاری جلسه شورای آموزش‌ و پرورش کاشمر

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.