به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان صبح امروز(یک شنبه) به سکوت خود درباره بازنشستگان فدراسیون فوتبال پایان داد و اعلام کرد مهدی تاج، رئیس این فدراسیون به دلیل اینکه مشمول ماده ۶۰ قانون خدمات ایثارگری می شود مشکلی برای ادامه حضور در فدراسیون فوتبال ندارد اما تکلیف چهار عضو بازنشسته هیئت رئیسه یعنی علی کفاشیان، محمود اسلامیان، حیدر بهاروند و عبدالکاظم طالقانی پس از برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال مشخص خواهد شد.

با این وجود مهدی تاج که از پنج شنبه هفته پیش در محل کار خود در فدراسیون فوتبال حاضر نشده و دلیل این موضوع هم دلخوری اش از وزیر ورزش و جوانان به دلیل بی توجهی سلطانی فر نسبت به وضعیت مدیریتی فدراسیون و همچنین بی توجهی او به امور تیم ملی در آستانه جام ملتهای آسیا عنوان شده بود صبح امروز به دیدار وزیر ورزش رفت و پس از برگزاری نشست با سلطانی فر به مرکز ملی فوتبال رفت تا امور فدراسیون را پیگیری کند.

جلسه فوق به احتمال فراوان بی ارتباط با موضوعات رئیس و هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و تغییرات احتمالی نیست و به نظر می رسد طرفین بهئ مواضع مشترک در این زمینه دست یافته اند چرا که تاج بعد از 3 روز غیبت در محل کارش حاضر شد.

این درحالی است که معاونت حقوقی مجلس شورای اسلامی اعلام کرده است فدراسیون فوتبال با وجود غیردولتی بودن مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان می شود.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

حضور رئیس فدراسیون فوتبال در مرکز ملی این رشته

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۱۸ آذر ۱۳۹۷
وقتی که اقای تاج میتواند بعد از بازنشستگی هم خودش را به فدراسیون تحمیل کند و ا از اقای وزیر هم کاری ساخته نیست... چرا نباید گرانی خودرو توسط اقای وزیر صنعت تایید نشود و لبنیات هو همچنان در مسیر گرانی باید بتازند.......علی برکت اله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۱۸ آذر ۱۳۹۷
مهم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۶:۵۷ ۱۸ آذر ۱۳۹۷
چرا ؟الان متوجه شدم چند روزیه تاج قهر کرده.اما الان امده.
Iran (Islamic Republic of)
پیمان
۱۵:۰۴ ۱۸ آذر ۱۳۹۷
سلام ،
.
.
.
.

بعد از هزار و یک شب ،
با همتی دوباره ،
در آسمان می درخشیم ،
با یازده ستاره.... ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۱۸ آذر ۱۳۹۷
اگر تاج می خواستیم تاجدار قبلی را بیرون نمی گردیم.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۵۱ ۱۸ آذر ۱۳۹۷
چرا اینا هنوز تو پست شون هستن ؟ چرا خودشون استعفا ندادن؟
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۳:۱۲ ۱۸ آذر ۱۳۹۷
استعفا بدن تازه نامه دادن به فیفا
آخرین اخبار