جانشین فرمانده انتظامی استان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد؛

تامین امنیت بازیکنان پرسپولیس با اسکورت پلیس/ محدودیت های ترافیکی در محدوده ورزشگاه نقش جهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: امنیت بازیکنان پرسپولیس تا محل ورزشگاه با اسکورت پلیس تامین می شود و در این خصوص جای هیچ گونه نگرانی نیست .

 سرهنگ حسین حسین زاده جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در گفت و گوی اختصاصی با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، با اشاره به بازی امروز تیم های پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اظهار کرد: این ورزشگاه که یکی از خواسته‌های مردم اصفهان بود، محقق شده است ولی شرایط آن به گونه‌ای نیست که استانداردهای لازم را داشته باشد.

وی افزود: از جمله نواقص این ورزشگاه غیر قابل استفاده بودن طبقه دوم ورزشگاه، پارکینگ و مسیر اضطراری برای موارد ضروری است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: وظیفه امنیت و آرامش به عهده نیروی انتظامی در قالب یگان ویژه،یگان انتظامی و عوامل راهنمایی و رانندگی و همچنین همکاری  نیروهای امدادی است.

حسین زاده در خصوص تامین مکان پارک برای خودروها عنوان کرد: با تمهیدات اندیشیده شده، زمین‌های اطراف ورزشگاه به عنوان پارکینگ در نظر گرفته شده و وظیفه حفاظت از این خودروها به عهده شرکت‌های خدماتی سپرده شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در مورد امنیت  تماشاگران این بازی مطرح کرد: نیروی انتظامی  از بی‌نظمی های احتمالی و ورود افراد مشکوک به ورزشگاه جلوگیری می‌کند.

وی افزود: علاقه مندان به تماشای بازی در بدو ورود مورد کنترل و بازرسی پلیس قرار گرفته و از همراه آوردن هر گونه شی ممنوعه جلوگیری می‌کنیم.

حسین زاده با بیان اینکه در محدوده ورزشگاه نقش جهان طرح ترافیکی اعمال می‌شود، عنوان کرد: در اطراف ورزشگاه و در سطح شهر با حضور نیروهای انتظامی، هیجانات تماشاگران و علاقه‌مندان کنترل می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اظهار نظر مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه  در صورت تامین نشدن امنیت بازیکنان پرسپولیس  آنها از محل اقامت خارج نخواهند شد، اضافه کرد: براساس جلسه ای  با حضور مدیر عامل باشگاه پرسپولیس مقرر شد بازیکنان با اسکورت پلیس به محل ورزشگاه اعزام شوند و در این زمینه جای هیچ گونه نگرانی نیست.

بازی تیم های فوتبال سپاهان  و پرسپولیس در ساعت 10 : 16  در ورزشگاه نقش جهان   برگزار می شود.

انتهای پیام /س

تدابیر امنیتی برای بازی سپاهان و پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.