مراسم گرامیداشت روز جهانی معلولان با حضور مسئولان کشوری، استانی، معلولان و خانواده‌های آنان در مجتمع فجر سنندج برگزار شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مراسم گرامیداشت روز جهانی معلولان شامگاه شنبه با حضور مدیرکل دفتر توانمندسازی معلولان سازمان بهزیستی کشور، استاندار کردستان، نمایندگان مردم سنندج در سنندج، مسئولان استانی، معلولان و خانواده‌های آنان در مجتمع فجر این شهر برگزار شد.

نصرالله ابراهیمی  مشاور استاندار کردستان در امور معلولان در این مراسم گفت: یکی از عمده‌ترین مشکلات و درخواست‌های جامعه معلولان، اجرای قوانین جدید مربوط به حقوق معولان است.

وی افزود: قوانین حوزه حقوق معلولان یکی از بهترین قوانینی است که امیدواریم تلاش و همت جمعی در خصوص جذب بودجه برای اجرای این مفاد قانونی به کار گرفته شود.

ابراهیمی  با بیان اینکه استاندار کردستان، استاندار پیشگام در انتخاب مشاور در حوزه معلولان کشور است، گفت: این گام بزرگ، دیگر مسئولان را نیز تحت تأثیر قرار داده و آنان نیز در تلاشی مشابه از ظرفیت معلولین در راستای رفع چالش‌های این قشر استفاده کردند.

مشاور استاندار کردستان در امور معلولان با ذکر اینکه انتخاب مشاور از خود معلولان برای آنان شروع حرکتی در راستای رفع مشکلات معلولین است، خاطرنشان کرد: امید است این تلاش زمینه توسعه پایدار را به همراه داشته و خلق فرصت توسط معلولان برای معلولین را در کنار دیگر اقشار جامعه محقق سازد.

ابراهیمی در پایان تأکید کرد: این اقدام مسئولان حوزه اجرایی استان را به فال نیک می‌گیریم و یاری‌گر آنان در مسیر تحقق این مهم هستیم.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.