­منابع نظامی از نقشه بزرگ متجاوزان به یمن برای تدارک حمله جدید به بندر الحدیده با هدف نابود کردن آن خبر دادند.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یمنی پرس،  برخی منابع نظامی از نقشه نظامی گسترده متجاوزان به یمن به منظور تدارک حمله جدید به بندر الحدیده با هدف نابودی و ویران‌سازی آن  خبر دادند و اعلام کردند این نقشه در چند روز آینده عملیاتی خواهد شد.

پایگاه اینترنتی خبری یمنی پرس نزدیک به جنبش انصارالله یمن با اعلام این خبر افزود: این نقشه نظامی بزرگ پس از آن طراحی شده است که متجاوزان در هرگونه پیشرفت میدانی برای تسلط بر الحدیده در نبرد‌های سواحل غربی شکست سنگینی خورده‌اند و همه تلاش‌هایشان ناکام مانده است.

این منابع به یمنی‌پرس گفتند کشور‌های ائتلاف متجاوز آمریکایی-سعودی-اماراتی تعدادی جرثقیل را برای فعال‌سازی دو بندر عدن و المکلا به عنوان جایگزین بندر الحدیده فرستاده‌اند که عصر دیروز این جرثقیل‌ها در این دو بندر مستقر شدند.

آن‌ها افزودند کشور‌های متجاوز شاید در چند روز آینده پس از ویران کردن همه بنادر واقع در استان‌های جنوبی، بندر الحدیده را نیز ویران کنند و این سخنی است که خالد الیمانی، رئیس هیئت ریاض در رایزنی‌های سوئد، اعلام و بر راهکار نظامی تأکید کرد و همین رویکرد وی نیز نشانه روشنی از جدی نبودن و بی‌میلی آنان به برقراری صلح است.

این منابع به کشور‌های ائتلاف و سازمان ملل درباره هرگونه ماجراجویی کودکانه با توجه به اینکه رایزنی‌های کنونی صلح زیر نظر سازمان ملل در سوئد در حال برگزاری است، هشدار دادند.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۱۸ آذر ۱۳۹۷
به خاک وخون کشیدن مردم بی گناه و آه و ناله ماداران وکودکان بی دفاع یمنی آمریکا ،سعودی و امارات را به خاک سیاه خواهد نشاند وعده خدا حق است هیچ حکومتی با ظلم وجور باقی نخواهد ماند . سرنوشت صدام و قذافی و... در انتظار حکام خون آشام سعودی و اماراتی است .
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۱۱ ۱۸ آذر ۱۳۹۷
از اول هم معلوم بود آتش بس از نوع آمریکائی یعنی آرامش قبل از طوفان عربستان و آمریکا و دیگر متحدان آنها وقت کشی میخواستند که به آن رسیدند و در این بین با تکمیل طرح حمله و نقشه کشتار و بمباران وسیع خواسته های خود را عملی خواهند کرد کاری که بارها در عراق و سوریه آمریکا و متحدانش علیه ارتش سوریه و عراق و به نفع تروریستهای تکفیری به انجام رساندند........
آخرین اخبار