کتاب جغرافیای کاربردی تالیف دکتر یوسفی روشن عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی در جشن روز دانشجو رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ طاهری نیا معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه فرهنگیان کشور در مراسم روز دانشجو که با حضور مسئولان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان برگزار شد، با بیان اینکه دوران دانشجویی  بهترین فرصت برای رشد و فراگیری دانش است،  گفت : جوانان دانشجو باید خوب درس بخوانند ، خوب تهذیب کنند و خوب ورزش کنند تا برای جامعه مفید باشند.

وی افزود : دانشجو معلمان باید قدر خود را بدانند چراکه وظیفه تربیت نسل آینده کشور را دارند و باید به دانش آموزان روح و رسالت انقلاب ، استقلال کشور ، غیرت ملی و امیدواری را منتقل کنند.

طاهری نیا با بیان اینکه دانشجومعلمان امانت دارترین طبقه اجتماعی هستند ، بر تشکیل کرسی های آزاداندیشی برای تحقق روحیه عدالت خواهی ، آرمان خواهی و مطالبه گری دانشجویان تاکید کرد.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه فرهنگیان کشور در خصوص جایگاه ایران در منططقه و دنیا گفت: جوانان کشور ما از گذشته تا کنون جهاد دفاعی و علمی را با موفقیت پشت سر گذاشته و  امروز اقتدار ایران را برای دنیا به اثبات رسانده اند.

وی بیان کرد: در جهاد منطقه ای که خروجی آن مدافعان حرم و رشادت های جوانانمان برای دفاع از حریم اهل بیت است نیز موفق بوده ایم و در نهایت باید در جهاد تربیتی که بر عهده ما معلمان است نیز تلاش کنیم.

مهدی زاده رئیس دانشگاه فرهنگیان استان هم در این مراسم از دانشجویان به عنوان نیروهای جوان و تاثیرگذار جامعه یاد کرد و گفت : روحیه استکبار ستیزی ، مطالبه گری و امید در دانشجویان همواره بوده و شما جوانان باید این روحیه را در خود قوی و حفظ کنید.

در این مراسم  از کتاب جغرافیای کاربردی تالیف دکتر یوسفی روشن عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان استان رونمایی شد.

انتهای پیام/ ط ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.