۷۲۰ نفر ساعت آموزش در دوره آموزشی تکنیک‌های اساسی در کار آزمایشگاه به همت واحد آموزش منطقه ساری برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسینعلی طالبی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: حدود ۷۲۰ نفر ساعت آموزش در دوره آموزشی تکنیک‌های اساسی در کار آزمایشگاه به همت واحد آموزش منطقه ساری برگزار شد.

وی افزود: همه ساله دوره‌های آموزشی متنوع با هدف ارتقاء سطح کیفی مهارت‌های فردی و عملکردی کارکنان در منطقه ساری به اجرا در می‌آید که از ابتدای سال تا کنون تعداد ۲۵ دوره آموزشی برای کارکنان رسمی، قرارداد مدت معین و پیمانکاری، رانندگان نفتکش و کارآموزان برگزار شد.

طالبی گفت: هدف از برگزاری این دوره آموزشی آشنایی با اصول صحیح استفاده از ابزار‌های آزمایشگاهی است که به صورت عملی و تئوری آموزش داده شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری تعدد و تنوع سر فصل‌های آموزشی ویژه این دوره را برشمرد و افزود: در این دوره آموزشی، ایمنی در آزمایشگاه، کاربرد فنون آماری در آزمایشگاه، آشنایی با تست‌ها و متد‌ها، محلول سازی، اصول کار در آزمایشگاه و اصول نمونه برداری تدریس شد.

طالبی گفت: حدود ۳۰ نفر در دوره آموزشی تکنیک‌های اساسی در کار آزمایشگاه شرکت کردند که حدود ۷۲۰ نفر ساعت آموزش را در بر داشته است.

انتهای پیام/ م

آموزش ۷۲۰ نفر ساعت در دوره آموزشی تکنیک‌های اساسی ساری

برچسب ها: نفت ، بنزین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.