پس از پایان مهلت قانونی منع به کارگیری بازنشستگان، ماموریت حمیدرضا گرشاسبی در باشگاه پرسپولیس به پایان رسید.

مدیر عاملی گرشاسبی در باشگاه پرسپولیس به پایان رسید

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ۱۵ آذر ۱۳۹۷ زمان قانونی منع به کارگیری بانشستگان دولتی برای باشگاه پرسپولیس عملی شد و بر این اساس حمیدرضا گرشاسبی و ۲ عضو هیئت مدیره باشگاه تصمیم به استعفا و جدایی از صندلی خود گرفتند.

شنیده می‌شود به دلیل عملکرد خوب گرشاسبی در زمان حضورش در باشگاه پرسپولیس سبب شده وزیر ورزش و جوانان از کناره گیری او از مدیریت باشگاه پرسپولیس جلوگیری کند تا در روز‌های سخت باشگاه پرسپولیس پیش از به پایان رسیدن زمان محرومیت نقل و انتقالاتی آرامش به این تیم بازگردد.

گرشاسبی درباره قانون منع به کارگیری بازنشتسگان گفت: هنوز شرایط استعفایم از مدیریت باشگاه پرسپولیس معلوم نیست. وزیر ورزش و جوانان توانسته تلاش‌هایی را برای ماندنم در این جایگاه انجام دهد، اما طبق قانون منع به کارگیری من باید از پست مدیریت کناره گیری کنم.

همین گفته‌های گرشاسبی نشان دهنده آن است که او آخرین ساعات خود را در باشگاه پرسپولیس سپری می‌کند و پس از برگزاری جلسه با وزیر ورزش و جوانان احتمال آن می‌رود ایرج عرب (معاون اداری مالی و پشتیبانی) که در هفته‌های اخیر سکان دار باشگاه پرسپولیس بوده، جایگاه گرشاسبی را بگیرد.


بیشتر بخوانید:

گزینه‌های اصلی جانشینی گرشاسبی مشخص شدند

گرشاسبی: پرسپولیس را تنها نمی‌گذاریم/ عاشق سرخپوشان پایتخت شدم

فهرست ۲۰ نفره پرسپولیس برای دیدار با سپاهان


انتهای پیام/

آخرین ساعت های حضور گرشاسبی در پست مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار