رئیس پلیس فتا زنجان از شناسایی و دستگیری دو نفر از اعضای باند شرط‌بندی در استان خبر داد و گفت: گردش مالی متهمین دستگیر شده حدود ۴۰۰ میلیارد ریال است .

فعالیت درسایت‌های قمار وشرط‌بندی آنلاین غیرقانونی است/ دستگیری دو نفر از اعضای باند شرط‌بندیبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ دوم محمد علی آدینه لو رئیس پلیس فتا زنجان با اشاره به اینکه سودجویان و کلاهبرداران اینترنتی برای کسب درآمد نامشروع و جذب مشتریان به ترویج شرط‌بندی و قماربازی آنلاین روی آورده و با شگرد‌های گوناگون مانند پولدار شدن در کمترین زمان بدون هیچ‌گونه فعالیت خاصی کاربران را به عضویت در سایت‌ها تشویق می‌نمایند

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه از متهمین دستگیر شده دو دستگاه خودروی لوکس و مقادیری ارز خارجی به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال کشف شده است، افزود: گردش مالی فعالیت‌های مجرمانه این متهمین حدود ۴۰۰ میلیارد ریال بوده و این متهمان از طریق شبکه‌های اجتماعی غیربومی اقدام به تبلیغ وانواع شرط‌بندی و در نهایت کلاهبرداری می‌نمودند.

وی با اشاره به اینکه برخی از جوانان برای به دست آوردن سود کلان و باد آورده درگیر چنین سایت‌های شرط‌بندی می‌شوند؛ گفت: طبق مواد ۷۰۵ تا ۷۱۱ قانون مجازات اسلامی گردانندگی، عضویت و فعالیت در سایت‌های قمار و شرط‌بندی آنلاین جرم محسوب شده و پلیس فتا با مجرمین این حوزه طبق قانون برخورد جدی می‌نماید.

سرهنگ آدینه لو با بیان اینکه خانواده‌ها نسبت به کنترل فرزندان خود در خصوص فعالیت در سایت‌های شرط‌بندی و قماربازی و سایت‌های مجرمانه اقدام کنند. افزود: میزان گرایش جوانان به کسب پول‌های هنگفت نه تنها در اغلب موارد ورشکستگی و نابودی را برای خانواده‌ها رقم می‌زند، بلکه بدهی‌های سنگینی را برخانواده‌ها تحمیل نموده و باعث از هم پاشیدن بنیان خانواده‌ها می‌شود.

وی به عموم شهروندان و کاربران توصیه کرد: از عضویت و فعالیت در سایت‌های شرط‌بندی و قماربازی خودداری نموده و فریب تبلیغات اغواکننده و فریبنده این سایت‌ها را نخورند.

رئیس پلیس فتا زنجان در پایان گفت: از عموم مردم درخواست می‌کنیم در صورت مواجهه با موارد مشکوک مراتب را سریعاً از طریق وب‌سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش تماس با ما گزارش نمایند.
انتهای پیام/ن
 

هشدار  پلیس فتا زنجان نسبت به فعالیت درسایت‌های قمار وشرط‌بندی

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.