امام جمعه آبادان گفت: مطالبه گری عمومی مردم خواب را از مسئولان کم کار می گیرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان ،حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان امروز  در بین نمازگزاران آبادانی با اشاره به شعار سال و لزوم پاسخگویی مسئولان گفت:مطالبه‌گری صحیح و عمومی مردم هرگونه ضعفی را در جامعه از بین می رود و این مطالبه‌گری را به یک فرهنگ تبدیل می کند که خود سبب از بین رفتن مشکلات می شود.

وی خطاب  به مسئولان هم تاکید کرد: مدیران باید گزارش دهند که با گذشت نه ماه از شعار سال چه کردند.چقدر از تولید ملی دفاع کردند؟ و چه عملکردی داشتند تا حمایت از تولید ملی و ایرانی به یک فرهنگ تبدیل شود؟ چقدر به شهرک های صنعتی سرکشی کردند و چقدر مشکلات کارگران را حل کردند.

امام جمعه آبادان همچنین با اشاره به شهادت شهید دستغیب از وی به عنوان یکی از مدافعان واقعی انقلاب اسلامی یاد کرد که بزرگ منشی و ساده‌زیستی وی حلقه مفقوده ای است که امروز در بین مسئولان دیده می شود.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور همچنین روز دانشجو را فرصتی برای دانشجویانی دانست که میخواهند درخط و هدف دانشجویان ۱۶ آذر فعالیت کنند و افزود: دانشجوی واقعی در ایران یک دانشجوی ضدآمریکایی، استکبارستیز و ظلم ستیز است.

وی پایبندی به ارزش های انقلاب اسلامی، روحیه انقلابی، بصیرت افزایی در جامعه و تلاش برای افزایش سطح آگاهی علمی و سیاسی جامعه را از وظایف و ویژگی های یک دانشجوی واقعی دانست و گفت: دانشجوی انقلابی باید تحلیل سیاسی واقعی از جامعه داشته باشد و به موقع، موضع گیری صحیح از شرایط را به جامعه ارائه دهد.

امام جمعه آبادان ادامه داد: دشمن قصد دارد موتور علم و آگاهی دانشجو را از کار بیاندازد، اولویت سنجی را از وی بگیرد و از همه مهمتر فضای معنوی دانشگاه را از بین ببرد.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور در بخش دیگری از سخنانش با یادآوری شهادت شهید کشوری از وی به عنوان شخصیتی یاد کرد که در خط مقدم دفاع از نظام اسلامی همیشه و همواره به وظایف خود عمل کرد. 

وی شورای عالی انقلاب فرهنگی را قرارگاه فرهنگی کشور خواند که همه برنامه‌ریزی‌ها برای انتشار فرهنگی اسلامی در جامعه و نشر افکار انقلاب باید از طریق آن صورت گیرد.

انتهای پیام/ د

برگزاری نمازجمعه این هفته شهرستان آبادان

برچسب ها: نمازجمعه ، تولیدملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.