حجت الاسلام نعیم بامری امام جمعه و ابابکر بلوچ فرماندار کنارک در بیانیه مشترکی حادثه تروریستی چابهار را محکوم کردند. ‎

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، به نقل از فرمانداری کنارک، حجت الاسلام نعیم بامری امام جمعه و ابابکر بلوچ  فرماندار شهرستان کنارک در بیانیه مشترکی حادثه تروریستی چابهار را محکوم کردند.

در این بیانیه آمده است: حادثه‌ تروریستی چابهار که منجر به شهادت و جرات تعدادی از غیورمردان پاسدار امنیت وآرامش میهن عزیزمان را قرار داده است که منشاء آن استکبار جهانی و عوامل مزدور منطقه بوده و با قصد به شهادت رساندن هم میهن نان عزیزمان صورت گرفت، بار دیگر چهره پلید دشمنان کوردل نظام و ملت شریف همیشه در صحنه ایران اسلامی را نمایان کرد.

قساوت و عداوت استکبار با ریختن خون کودکان و فرزندان این ملت گواهی بر حیات یا لثارات الحسین(ع) است.

بی شک اتحاد و همدلی و انسجام میهن اسلامی تحت زعامت رهبر فرزانه و دوراندیش ، پریشان کننده توهم پوشالی بدخواهان ملت خواهد بود.

اینجانبان ضمن شفای عاجل برای مجروحان این واقعه به خانواده های شهدای مظلوم حادثه تروریستی تسلیت عرض کرده، صبر الهی برای مردم ایران اسلامی و علو درجات برای شهیدان مسألت می‌نمائیم.

‍پیام تسلیت فرماندار شهرستان زابل در پی حادثه تروریستی شهرستان چابهار

غلامرضا گنجی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل در پیامی ضمن ابراز تسلیت ، حادثه تروریستی چابهار را نیز محکوم کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

«ولا تحسبن الذین قتلو ا. فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون»
کسانی که در راه خدا کشته شده اند مرده مپندارید بلکه زنده اند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند. (آیه ۱۶۹ سوره آل عمران)

حادثه ی تروریستی تلخ و تأسف بار 15 آذرماه 97 در شهرستان چابهار که منجر به شهادت دو تن از نیروهای جان برکف و مدافع وطن انتظامی و زخمی و مجروح شدن شماری از مردان ، بانوان و کودکان بی گناه به دست اشرار و گروهک های خود فروخته و مواجب بگیر حکومت وهابی و کودک کش آل سعود و رژیم غاصب صهیونیستی شد ، بار دیگر چهره کریه خودفروختگان و دشمنان ملت ایران و مدعیان دروغین حقوق بشر را بیش از پیش هویدا ساخت.

بی شک هیچ دستاوردی از این اقدام تفرقه افکنانه و ناجوانمردانه تروریستی ، متوجه ایادی شوم و مزدور استکبار جهانی نخواهد شد و مردم استان سیستان بلوچستان ، اعم از شیعه و سنی ، فارس و بلوچ نماد بارز وحدت و همدلی هستند و در دفاع از کیان نظام و آرمانهای انقلاب اسلامی چونان ابراهیم خلیل (ع) ، فرزندان خویش را به مسلخگاه عشق میبرند و دین خود را به اسلام و ایران ادا می کنند.

پرواضح است این حادثه شوم تروریستی نه تنها خللی در عزم و اراده ملت وارد نخواهد کرد بلکه دشمنان این انقلاب باید بدانند که ملت ما راه انقلاب را که همانا راه پیشرفت، عزت، استقلال و اعتلای ایران یکپارچه است با قوت ادامه خواهد داد.

اینجانب ضمن محکومیت این حادثه تروریستی و ابراز همدردی با خانواده معزز شهیدان و مجروحان این اقدام ددمنشانه ، مراتب تسلیت خویش را محضر مقام معظم رهبری ، دولت خدمتگزار ، خانواده معظم شهداء و ایثارگران و مردم شریف و فهیم استان سیستان و بلوچستان تقدیم و از خداوند متعال شفای عاجل برای مجروحان این حادثه تروریستی مسئلت دارد .

غلامرضا گنجی – معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل

انتهای پیام/ب

امام جمعه و فرماندار کنارک حادثه تروریستی چابهار را محکوم کردند

برچسب ها: تروریسم ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار