نماینده، ولی فقیه در استان قزوین گفت: آموزش و پرورش باید احیاکننده تفسیر قرآن و اقامه نماز در مدارس باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش و معاونان این اداره کل گفت: باید به گونه‌ای رفتار و عمل کرد که معنویت دائما از طریق ترویج مبانی قرآنی و نهج البلاغه برای دانش آموزان و معلمان ادامه داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: در حوزه محافل قرآنی دچار فقر هستیم و باید در این حوزه جدی عمل کنیم که مبانی تفسیر قرآن و نهج البلاغه ترویج پیدا کند.

وی تاکید کرد: بدانیم دانش آموزی که تربیت می‌شود چه خوب و چه بد، تربیت شده این نهاد آموزشی است و شاید باعث افتخار یا سرشکستگی ما شود، بنابراین باید مراقب عملکرد آموزشی و پرورشی خود باشیم.

امام جمعه قزوین افزود: یک معلم و مدیر اگر خودش الگو باشد، می‌تواند روی دانش آموزان تاثیرگذار باشد، و این بهتر از هر سخنرانی و نصیحت کردن است.

وی در ادامه گفت: یکی از آفت‌های مدیریتی در استان پارتی بازی و فامیل‌گرایی است، در روایت آمده است روز قیامت دوستانی که در دنیا باهم رفاقت داشتند بعضی از آن‌ها باهم دشمن خواهند شد، زیرا رفاقت آن‌ها براساس ایمان و اخلاق و تقوا نبوده است، زیرا این دوستان یکدیگر را به ظلم و تعدی به حقوق بیت المال دعوت کرده‌اند.

انتهای پیام/

دیدار مدیرکل آموزش و پرورش با امام جمعه قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار