مسابقات قهرمانی دستجات آزاد رول بال بانوان کشور که در زرند برگزار شد، با مقام سومی میزبان پایان یافت.

حمیدرضا بهجتی، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان زرند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: مسابقات قهرمانی دستجات آزاد اسکیت رول بال بانوان کشور به منظور گرامیداشت یاد و خاطره ی ۶۵۰۰ شهید والا مقام استان کرمان به مدت 2 روز به میزبانی شهرستان زرند برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات با حضور 60 شرکت کننده در قالب 5 تیم از استان های البرز، تبریز، فارس، مازندران و کرمان در محل سالن ورزشی 22 بهمن شهرستان زرند برگزار شد.

بهجتی تصریح کرد: تیم رول بال شهرستان زرند که به نمایندگی از هیئت اسکیت استان کرمان حضور داشت با ترکیب ساجده رحمانی، الهام ده خدادادی، زینب عربپور، زهرا قلیزاده، فاطمه قلیزاده، فاطمه اسلامی، فاطمه حسنخانی، مریم زمانی، نرجس مومنی، زهرا اسدی و الناز اسلامی به مربیگری نجمه سادات حسینی در این رقابت ها شرکت کرد.

وی یادآور شد: در پایان، تیم های مازندران و تبریز به ترتیب مقام های اول و دوم این دوره از مسابقات را از آن خود کردند و تیم رول بال بانوان زرند که برای اولین بار و به عنوان تنها نماینده استان کرمان در رقابت ها شرکت می کرد به مقام سومی دست یافت.

بهجتی افزود: همچنین زهرا قلی زاده به عنوان فنی ترین بازیکن از تیم مازندران و رقیه فاتح با ۱۷ گل زده از تیم تبریز به عنوان خانم گل این دوره از مسابقات انتخاب شدند.

انتهای پیام/ب

کسب مقام سوم بانوان زرندی در مسابقات رول بال کشوری

برچسب ها: اخبار ورزشی ، اسکیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار