رسانه ساکر لادوما کلمبیا با انتشار گزارشی، حضور کی روش در بین برترین مربیان دنیا را بازتاب داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون تاریخ و آمار فوتبال (IFFHS) چند روز قبل بهترین سرمربیان تیم های ملی فوتبال جهان را اعلام کرد که کارلوس کی روش، سرمربی ۶۵ ساله پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران بالاتر از اروه رنار در رده ۱۱ قرار داشت و بهترین سرمربی تیم های آسیایی لقب گرفت.

در فهرست سایت IFFHS، دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه در رده نخست قرار داشت و  زلاتکو دالیچ (کرواسی)، روبرتو مارتینز (بلژیک) و استانیسلاو چرچسوف در رده های بعدی بودند. البته در رده بندی این سایت در سال ۲۰۱۷ کی روش در رده هفتم بود اما در این سال (۲۰۱۸) ۴ پله سقوط کرد.

پس از اینکه اخباری مبنی بر مذاکرات کی روش با مسئولان فوتبال کلمبیا شنیده می شد، رسانه های این کشور اخبار این مربی را دنبال می کنند و در تازه ترین خبرها، رسانه ساکر لادوما با انتشار گزارشی نوشت که کی روش، سرمربی ۶۵ ساله کنونی فوتبال ایران و سابق آفریقای جنوبی در رده بندی بهترین مربیان جهان در رده یازدهم قرار دارد و این درحالیست که او در سال ۲۰۱۷، هفتم بوده است. 

بازتاب حضور کی روش در بین برترین مربیان دنیا در رسانه های کلمبیایی

در پایان این گزارش آمده است که آلیو سیسه، سرمربی سنگال در رده هفتم جای دارد و دارای بالاترین رتبه در بین کشورهای آفریقایی است. کارلوس کی روش تا پایان جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ قرار دارد و به طور قطع تا پایان آن مسابقات هدایت یوزهای کشورمان (لقب تیم ملی فوتبال ایران ) را عهده دار خواهد بود.


بیشتر بخوانید:

مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال ایران برگزار نمی‌شود/ جشن «فوتبال و اقوام» به مناسبت چهلمین سالگرد پیروی انقلاب اسلامی

بازگشت جهانبخش به اردوی تیم ملی فوتبال ایران

۵ گزینه احتمالی تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری بازی دوستانه کدام کشور‌ها هستند؟


انتهای پیام/

کی روش در بین برترین مربیان جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار