بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: به نظرم تیم ما بهتر از تیم پیکان در نیمه دوم بازی کرد و در دقایق پایانی توانستیم گل بزنیم و سه امتیاز کسب کنیم.

عبدالله زاده: تیم ما بازی بهتری ارائه کرد/ پیکان نیاز به بازیکن جدید داردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد عبدالله زاده بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران اظهار کرد: خدا را شکر که بازی خوبی بود و هر دو تیم فشار بر روی دروازه ها آوردند. به نظرم تیم ما بهتر از حریف در نیمه دوم بازی کرد و در آخر بازی توانستیم گل بزنیم و سه امتیاز کسب کنیم. همچنین توانستیم هواداران خود را که از جاهای دور آمدند را خوشحال کنیم و جا دارد از همه هواداران تشکر کنم و دست تک تک آنها را می بوسم و امیدوارم در ادامه لیگ بتوانیم خوشحالشان کنیم. 

او درباره جریمه 20 درصدی بازیکنان پیکان، گفت: ما همین مشکلات را در فولاد داشتیم و پارسال همین مقدار جریمه شدیم. البته به نظرم پیکان تیم خوبی بود و بازی هجومی انجام داد به نظرم این تیم رفته به رفته درست می شود. این تیم نیاز به بازیکن جدید دارد و جلالی هم  یک مربی کاربلدی است و امیدوارم در ادامه لیگ بهتر نتیجه بگیرد. 

بازیکن تیم نساجی مازندران درباره عملکرد این تیم خاطر نشان کرد: عملکرد تیم ما تا الان خوب بوده است و بازیکنان مصم هستند که در ادامه بازی ها بهتر نتیجه بگیریم. همچنین  با نظر کادر فنی بتوانیم چند بازیکن خوب در نیم فصل دوم جذب کنیم و در ادامه لیگ موفق باشیم. 


بیشتر بخوانید: تقابل پیکان نصفه نیمه با شاگردان نکونام/ جادوی کریمی برای فرار از قعر جدول مقابل استقلال


انتهای پیام/ 

اظهارات بازیکن نساجی مازندران درباره پیروزی برابر پیکان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار