نماینده فارس در هفته دوم دور برگشت دسته یک فوتسال با شهرداری قزوین مسابقه می‌دهد.

شاهد بدنبال بازگشت به جمع مدعیانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته یازدهم لیگ دسته یک فوتسال مردان باشگاه‌های کشور و از گروه دوم، تیم شاهد شیراز جمعه ۱۶ آذرماه میهمان شهرداری قزوین خواهد بود.

شاهد دور برگشت را با شکست مقابل شاهین کرمانشاه آغاز کرد و با ۹ امتیاز در مکان ششم قرار گرفته است و اگر می‌خواهد شانسی برای صعود به لیگ برتر برای خود قائل باشد، باید از قزوین دست پر بازگردد.

حریف این هفته شاهد شیراز، شهرداری قزوین هم با ۱۰ امتیاز، جایگاه پنجم را در اختیار دارد.

فقیه سرپرست تیم شاهد شیراز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ بیان کرد: تیم شرایط خوبی دارد و این بازی میتواند سکوی پرتاب ما برای صعود باشه به لیگ برتر باشد هرچند شرایط مالی اجازه نمی‌دهد بازیکنان روحیه خوبی داشته باشند.

وی گفت: تمرینات این هفته عالی بودند و نسبت به بازی قبل که دو مهره تاثیرگذار خود را در اختیار نداشتیم، این بازی شرایط بهتری داریم.

فقیه افزود: شهرداری قزوین برای دور برگشت دو بازیکن با تجربه به تیم اضافه کرده و چند بازیکن از امید‌ها به این تیم اضافه شدند.
شاهد شیراز در دور رفت موفق شد شهرداری قزوین را با حساب ۳-یک شکست دهد.

از همین گروه مقاومت عباس نژاد اقلید میزبان تیم صدر جدولی سفیر گفتمان تهران است و از گروه نخست، صدرا شیراز با خالص سازان زنجان دیدار می‌کند.
انتهای پیام/م

مصاف نمایندگان فارس با حریفان در لیگ دسته یک فوتسال مردان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.