نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی چابهار، گفت: مردم چابهار از هر قشر وگروهی از عوامل این جنایات بیزارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، عبدالغفور ایران نژاد نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه بار دیگر استکبار جهانی و عوامل و ایادی پلید این جنایتکاران باعث شهادت و زخمی شدن، تعدادی از فرزندان این خاک وبوم شد.

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی افزود: اینجانب ضمن محکوم کردن این عمل تروریستی، برخورد قاطعانه با این گروهک های تروریستی و عوامل این جنایت را از نهادهای امنیتی، انتظامی و قوه قضاییه چه در داخل و چه در خارج از مرزهای کشور خواستارم.

وی گفت: بدون شک مردم چابهار از هر قشر وگروهی از این جنایات بیزارند، این جنایتکاران که مورد حمایت سرویس‌های اطلاعاتی کشورهای منطقه و استکبار جهانی هستند توسعه و پیشرفت محروم‌ترین استان کشور را هدف قرار گرفته اند.

ایران‌نژاد ادامه داد: با قدرت و صلابت و بدون هیچ تردیدی این روند روبه رشد ادامه خواهد یافت و با این اعمال شنیع، ذره‌ای از عزم راسخ نظام برای توسعه شهرستان چابهار و استان سیستان وبلوچستان کم نخواهد کرد.

انتهای پیام/ب

 

نماینده مردم چابهار در مجلس حادثه تروریستی چابهار را محکوم کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار