سردار قاسمی گفت: سارق معتاد و سابقه دار با اعتراف به ۵۴ فقره انواع سرقت در شهرستان شاهرود دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،سردار روح الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: سارق معتاد و سابقه دار برای تهیه موادمخدر، یک دستگاه سواری پراید را به قیمت پنج میلیون ریال فروخته است.

فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: ماموران یگان امداد شهرستان شاهرود حین اجرای فعالیت‌ها و گشت‌های پیشگیرانه خود به پرسه زدن مشکوک جوانی در اطراف یک دستگاه سواری پراید مشکوک شده و موضوع را بررسی می‌کنند.

وی تصریح کرد: با استعلام از سامانه‌های پلیس مشخص شد خودرو سرقتی است و با توجه به همین نکته، جوان به عنوان متهم دستگیر و تحت بازجویی قرارگرفت.

سردار قاسمی اضافه کرد: متهم که جوانی ۲۴ ساله، سابقه دار و معتاد به موادمخدر صنعتی است برای تهیه هزینه‌های اعتیادش مرتکب سرقت شده است.

به گفته وی، متهم به ۵۴ فقره سرقت خودرو، قطعات و محتویات داخل خودرو، موتورسیکلت و احشام در شهرستان شاهرود اعتراف کرد.

سردار قاسمی اظهارداشت: تامین امنیت و آرامش شهروندان در ابعاد مختلف اصلی‌ترین ماموریت پلیس به شمار می‌رود که ماموران با جدیت و تلاش بی وقفه شبانه روزی در شهرستان‌های مختلف استان سمنان در حال انجام وظیفه هستند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با توصیه و هشدار به عموم مردم برای رعایت اصول ایمنی در حفظ و نگهداری اموال خود، اعتیاد به موادمخدر را عامل بروز بسیاری از جرایم و ناهنجاری‌های اجتماعی خواند.

انتهای پیام / گ

دستگیری و سارق معتاد و سابقه دار در دامغان

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.