اچ‌پی نسل جدید لپتاپ‌های ProBook خود را معرفی کرد

شرکت اچ‌پی نسل ششم از لپتاپ‌های ProBook 400 خود را به صورت رسمی رونمایی کرد.

اچ‌پی نسل جدید لپتاپ‌های ProBook خود را معرفی کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت اچ‌پی به تازگی از نسل جدید لپ‌تاپ‌های ProBook 400 خود رونمایی کرده است که با هدف اثرگذاری در بازار شرکت‌های کوچک و نوپا تولید شده‌اند. این سری لپتاپ‌ها مانند نسل گذشته خود مجهز به پردازنده‌های نسل هشتم پردازنده‌های شرکت اینتل با مدل Core i Whiskey Lake هستند. شرکت سازنده برای تولید این لپ‌تاپ‌ها از شاسی آلومینیومی استفاده کرده است که ظاهر آن را زیباتر از پیش کرده است. این نسل لپ‌تاپ‌های ProBook 400 دارای مشخصات متوسط و دارای امنیت بسیار بالایی هستند. ProBook 400 G6 دارای تراشه TPM 2.0، نسل چهارم سخت‌افزار BIOSphere است. همچنین گفته می‌شود این لپ‌تاپ برای افزایش امنیت دارای حسگر اثر انگشت است. علاوه بر این، از لحاظ سخت‌افزاری، ProBook 400 دارای وب‌کم مجهز به سنسور فروسرخ با پشتیبانی از Windows Hello است.

نسل جدیدی لپ‌تاپ‌های ProBook 400 دارای سه مدل 430، 440 و 450 است که به ترتیب دارای نمایشگرهای 13.3، 14 و 15.6 اینچی و همه آن‌ها کیبوردهای ضدآب و لولای 180 درجه هستند. شرکت اچ‌پی مشخصات این لپ‌تاپ را برای مشتریان خود باز گذاشته است و مشتریان می‌توانند با دستی باز مشخصات رایانه خود را انتخاب کنند.

اچ‌پی نسل جدید لپتاپ‌های ProBook خود را معرفی کرد

از نظر سخت‌افزار داخلی، ProBook 400 G6 با پردازنده‌های نسل هشتم اینتل دو یا چهار هسته‌ای تولید می‌شوند که فرکانس پردازش آن‌ها بین 3.9 تا 4.6 گیگاهرتز پردازش می‌کنند. اچ‌پی همچنین این لپ‌تاپ‌ها را به قابلیتی مجهز کرده است تا بتوانند از ماژول رم DDR4-2400 حداکثر 32 گیگابایت پشتیبانی کنند. این لپ‌تاپ جدید دارای حافظه ذخیره‌سازی SSD و حافظه اینتل Optane است.

گفته می‌شود که این لپ‌تاپ‌های جدید اچ‌پی از امکان ارتباطی وای-فای 802.11ac، پورت ایترنت، HDMI، پورت کارت حافظه SD، جک 3.5 میلیمتری صدا، USB 3.0 و USB-C هستند. گفتنی است، قیمت ProBook 400 G6 اچ‌پی برای کار مناسب هستند و از 589 دلار آغاز می‌شوند که بسته به سفارش مشتری این قیمت تغییر خواهد کرد.

اچ‌پی نسل جدید لپتاپ‌های ProBook خود را معرفی کرد


بیشتر بخوانید: اچ‌پی Spectre Folio، اولین لپتاپ کانورتیبل چرم دنیا معرفی شد +فیلم


انتهای پیام/

اچ‌پی نسل ششم لپتاپ‌های Probook 400 را معرفی کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار