نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود مشکلات متعدد آب اصفهان و خشکسالی زاینده‌رود بحث انتقال آب در ردیف‌های بودجه نیست و امسال نیز به طور کلی از بودجه حذف شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی پیرامون دلایل استعفای دسته جمعی نمایندگان استان اصفهان در مجلس با بیان اینکه این بحث به 2 موضوع مربوط می‌شود، گفت: موضوع اول آب استان است، چراکه علی‌رغم صحبت‌های تبلیغاتی رئیس جمهور در اصفهان و  تحقق نیافتن قول جاری شدن زاینده‌رود هیچ خبری نشد و وضع بدتر از گذشته نیز شد.


بیشتر بخوانید: توضیحات نماینده نائین درباره استعفای نمایندگان اصفهان/ هیچ یک از مسئولان به قول هایی که در مورد آب اصفهان دادند عمل نکردند 


وی با اشاره به دلیل دیگر استعفای نمایندگان اصفهان، گفت: موضوع بی‌توجهی مسئولان به مصوبات شورای عالی آب دلیل دیگر ما است، چرا که با وجود این مصوبات هم چنان علاوه بر برداشت‌های بی‌رویه که هنوز هم از زاینده‌رود در حال انجام است بارگذاری‌های جدید نیز روی رودخانه انجام شده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بی توجهی مسئولان نسبت به مشکل آب اصفهان، گفت: متأسفانه طی 5 سال گذشته با وجود مشکلات متعدد آب اصفهان و خشکسالی زاینده‌رود بحث انتقال آب در ردیف‌های بودجه نیست و امسال نیز به طور کلی از بودجه حذف شد.

وی با اشاره به  تحقق نیافتن وعده‌های وزیر نیرو مبنی بر رفع مشکل آب اصفهان، تاکید کرد: در جلسه‌ای که مجمع نمایندگان استان اصفهان با رئیس مجلس، استاندار وقت و وزیر نیرو داشت مقرر شد وزات نیرو برنامه زمان‌بندی برای رفع مشکل زاینده‌رود ارائه کند ولی متأسفانه اقدامی صورت نگرفت.

کامران گفت: با همه این تفاسیر ما استعفا دادیم تا به مسئولان متذکر بشویم این شیوه رفتاری با اصفهان مردمانی که همواره و در همه صحنه‌ها پیشتاز بوده‌اند و همیشه در خط مقدم خدمت به نظام و انقلاب اسلامی بوده‌اند درست نیست و باید اصلاح شود، چراکه ارزش مردم اصفهان بیش از آنی است که محتاج آب آشامیدنی و کشاورزی خود باشند.

 

انتهای پیام/م 

صحبتهای نماینده مردم اصفهان   پیرامون استعفای دسته جمعی نمایندگان اصفهان

منبع: تسنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.