غرق شدن در فضای مجازی و توجه بیش از اندازه به تلفن همراه سبب حادثه‌ای برای یک عابر پیاده شد.

توجه بیش از حد پسر جوان به تلفن همراه جانش را به خطر انداخت +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حواس پرتی و توجه بیش از حد پسر جوان به تلفن همراهش موجب شد تا در هنگام عبور از کنار یک کانال آب به درون آن سقوط کند.

لحظه سقوط این پسر جوان در کانال به وسیله دوربین مداربسته ضبط شده است و تصاویر گویاست که این فرد به علت پوشیده شدن سطح کانال با برگ‌های درختان و عدم توجه کافی به مسیر حرکتش در معرض خطر غرق شدن قرار گرفت. این حادثه در ساعت 11:30 صبح اتفاق افتاد. پسر جوان پس از سقوط در کانال به دلیل شوکه شدن و عمق زیاد آب نتوانست خود را به لبه کانال برساند و اگر دو رهگذر به کمک او نمی‌شتافتند جانش را از دست می‌داد.

پس از انتشار تصاویر این حادثه در فضای مجازی مسئولان شهرداری بریگدفورد انگلیس گفتند: معمولا مردم در هنگام گذر از کنار این کانال آب دچار مشکل نمی‌شوند و حادثه‌ای رخ نمی‌دهد ولی در این حادثه حواس‌پرتی پسرجوان و ریختن مقدار زیادی برگ روی سطح آب سبب سقوط این فرد در کانال شد.

کاربران فضای مجازی در واکنش به این حادثه ضمن انتقاد از مسئولان مربوطه در عدم کار‌گذاری علائم هشدار دهنده و محصور کردن کانال آب، گفتند: عابران پیاده در خیابان‌ها و سایر گذرگاه‌ها باید همواره توجه کافی به مسیر حرکت خود و دیگران داشته باشند تا از بروز هرگونه حادثه‌ای به علت توجه بیش از حد به تلفن همراه جلوگیری شود.

در ادامه فیلم این حادثه را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: خیابانی عجیب برای عبور معتادان به گوشی تلفن همراه +عکس


انتهای پیام/

توجه بیش از اندازه به تلفن همراه پسر جوان را در آستانه مرگ قرار داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.