استاندار قزوین از فرمانداران خواست در حوزه آسیب‌های اجتماعی بیشتر از قبل ورود پیدا کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ زاهدی استاندار قزوین در نشست فرمانداران و بخشداران استان گفت: لازم است تا فرماندارن با توجه به گسترش برخی از آسیب‌ها مثل استفاده از مواد مخدر صنعتی برای کنترل و کاهش این مشکلات وقت بیش تری بگذارند.

زاهدی اضافه کرد: همچنین باید فرمانداران و بخشداران با مردم ارتباط بیش تری داشته باشند، به ویژه بخشداران که این ارتباطات و رفت و آمد‌ها به روستا‌ها باعث حل مشکلات و رضایت مردم خواهد شد.

وی افزود: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این وظیفه ما مسئولین است تا کار‌ها و خدمات بزرگی که نظام در این ۴۰ سال انجام داده بازگو کنیم.

استاندار افزود: قبل از انقلاب حتی یک روستای دارای گاز در استان نداشتیم که در حال حاضر ۹۴ درصد از روستا‌های ۴ شهرستان تحت پوشش قرار گرفتند و تا ۴ سال آینده روستا‌های ۶ شهرستان تحت پوشش گازرسانی قرار خواهند گرفت.

زاهدی با توجه به نزدیک بودن زمستان و بارش نزولات جوی گفت: ممکن است امسال زمستان سخت تری داشته باشیم همه شهرستان‌ها آمادگی کامل داشته باشند تا غافلگیر نشوند.

استاندار با توجه به مشکل آب شرب شهر آبیک گفت: با توجه به اینکه آبیک اولین شهر در مسیر انتقال آب سد طالقان به استان است می‌توان مشکل آب آشامیدنی این شهر را حل کرد.

انتهای پیام/

نشست استاندار قزوین با  فرمانداران و بخشداران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.