داماد خوش شانس» کاشانی با تالار فرهنگ رکورد زد.

محسن بلوری، کارگردان و نویسنده  نمایش طنز «داماد خوش شانس» 3 در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: این نمایش شاد که با موضوع ازدواج و مشکلات یک جوان برای تامین مخارج آن به زبان طنز و کمدی با لهجه شیرین کاشانی اجراشد بدلیل استقبال تماشاچیان دو دوره در بیش از 78 سانس برای شهرونداون کاشانی رکورد اجرای نمایش را در بین گروه های هنری شکست و توانست گوی سبقت مخاطبان تئاتر را در کاشان بشکند.

وی با تاکید بر اینکه مردم در شرایط فعلی با وجود مشکلات متعدد اقتصادی به نشاط اجتماعی، ایجاد انگیزه و امید برای کار و زندگی نیازدارند گفت: این نمایش یک دوره در تابستان با 56 سانس و تماشای بیش از 15 هزار نفر و در دور دوم اجرا در 22 سانس از پنجم تا 14 آذر با تماشای بیش از 6 هزار کاشانی مورد استقبال و تماشا قرارگرفت.

به گفته وی، وحیدرضا صادقپور، بهنام سراج، سمیه اکبری، امیر حسین ستاری، آرزو قربانپور، محمد شریف و علی رضا کاظمی بازیگران این نمایش شاد و طنز اجتماعی هستند.

مدیر گروه هنری کاشانه، در ادامه با تاکید بر انجام یک اقدام فرهنگی و الکترونیک شخصی وی دربهره مندی از فضای مجازی و فروش بلیط این نمایش که با هزینه شخصی خود انجام داده است گفت: نخستین سامانه خرید آنلاین بلیط تئاتر و برنامه های هنری کاشان به نام «کاشان تیکت» را به آدرس اینترنتی «KASHANTICKET.COM » ایجاد کرده است.

بلوری، تصریح کرد: این سامانه را به منظور صرفه جویی در وقت و هزینه های تردد، کاهش ترافیک شهری و تخفیف در قیمت بلیط راه اندازی کرد تا شهروندان بدون دغدغه و نیازبه رفت و آمد بتوانند بلیط را حتی از روی گوشی موبایل خود در سایت خریداری کنند.

به گفته وی، همه گروه های هنری می توانند به رایگان و بدون دادن هیچ هزینه ای از این سایت استفاده و در آن تبلیغات اجرای نمایش خود را اطلاع رسانی کنند.

وی با تقدیر از شرکت عمران و احیای بافت فرسوده شهرداری که حامی مالی این نمایش با هدف فرهنگ سازی احیای خانه های تاریخی بود گفت: اجرای مسابقه قبل از نمایش و اهدای جوایز به کودکان از دیگر اقدامات سرگرمی و اجتماعی جنبی این نمایش برای مخاطبان کودک بود.

این هنرمند کاشانی با اشاره به اینکه یک کار بزرگسال و یک کار کودک در هر فصل برای نمایش می سازد گفت: کار بعدی وی با توجه به اینکه کاشان پایتخت کتاب کشور انتخاب شده است به اسم «علاالدین و چراغ جادو» با موضوع کتاب و کتابخوانی برای کودکان است.

بلوری، در پایان اظهارداشت: نمایش«علاالدین و چراغ جادو» با هدف ترویج فرهنگ مطالعه بین کودکان و علاقه مندی آنها به مطالعه از 15 تا 30 آذر در کانون جوانه های آموزش و پرورش کاشان اجرا می شود که علاقه مندان به تماشای آن می توانند بلیط آن را از طریق سایت کاشان تیکت تهیه کنند.

شایان ذکر است: محسن بلوری از سال 72 تاکنون به صورت حرفه ای فعالیت و با اینکه مدرک کارشناسی کشاورزی دارد توانسته است بازبان هنر تئاتر و نمایش خنده و شادابی و امید را برلب مردم بنشاند و شادی و نشاط اجتماعی را به شهروندان هدیه کند.

بلوری فعالیت هنری خود را از کانون جوانه های آموزش و پرورش کاشان شروع کرده است و تا کنون بیش از 150 نمایش شاد و و طنز اجتماعی را در گروه هنری کاشانه ساخته و به نمایش درآورده است و در جشنواره های ملی با نویسندگی، کارگردانی و بازیگری نمایش بویژه در جشنواره ملی تئاتر مهر شرکت کرده و حائز رتبه شده است.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: تئاتر ، وزارت ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار