اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه امروز با محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی دیدار و در خصوص مسائل و مشکلات شهر ارومیه که برخی نارضایتی شهروندان را در پی داشته بحث، بررسی و چاره اندیشی شد .

حل مسائل و مشکلات به نفع مردم در اولویت سیاست های مدیریت استان استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، استاندار آذربایجان غربی به وجود برخی مسائل و مشکلات شهری اشاره نمود و اظهار داشت : تقریبا بصورت عمومی همه شهرها مشکلاتی را دارند که ناشی از عدم مدیریت صحیح در سالهای گذشته می باشد.

محمدمهدی شهریاری امروز در این جلسه با بیان اینکه تلاش مدیریت کلان استان حل مسائل به نفع منافع مردم است ، افزود : به اتفاق مدیران ارشد استانی به دنبال این هستیم که مسایل و مشکلات به نفع مردم حل شود .

وی در خصوص مشکلات شهری نیز گفت : بسیاری از مشکلات از جمله حاشیه نشینی محصول مشکلات مختلف در مناطق مرزی استان است که امیدواریم با افزایش اختیارات استانداران و اختصاص اعتبارات لازم برخی مشکلات در مناطق حاشیه شهرها را بتوانیم حل کنیم .

استاندار آذربایجان غربی در خصوص سیاست های مدیریت استان در توسعه مناطق مرزی اشاره کرد و اظهار داشت : با توجه به زندگی ۸۰ هزار خانوار در مناطق مرزی ، باز گرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل ، تغذیه رایگان دانش آموزان مرزی، بیمه رایگان روستاییان و توجه به بیمه درمانی روستاییان از جمله این اقدامات است.

شهریاری در خصوص وضعیت تیم والیبال شهرداری ارومیه نیز گفت : مانند مصوبه شورای اسلامی شهر ارومیه به درخواست علاقمندان این رشته در استان پاسخ مثبت داده شد و امروز نیز شهرداری ارومیه می تواند با جذب اسپانسر و واگذاری امتیاز این تیم به سرمایه گذار جدید علاوه بر جلوگیری از خروج تیم از استان ،وضعیت تیم والیبال مورد علاقه استان را بهبود بخشد .

وی همچنین در آستانه روز دانشجو به دیدار با دانشجویان مقیم تهران اشاره کرد و اظهارداشت : برخی جوسازی ها و برداشت عجولانه از این دیدار از سوی کسانی که دانشجو نبودند صورت گرفت و دامن زده شد که درست نیست چرا که دعوت و پیگیری دانشجویان ارومیه ای که در تهران در حال تحصیل هستند که اکثرا به عنوان نخبه های شهر به حساب می آید از ماهها قبل صورت گرفته بود علاوه بر این برنامه مشابهی نیز در ارومیه برای دانشجویان برنامه ریزی شده است.

در این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه در خصوص مسائل مختلف مدیریت شهری ، از جمله بافت تاریخی شهر ارومیه ، بافت فرسوده ارومیه، تراموا شهری ، یادمان شهید باکری ، وضعیت اشتغال و بیکاری جوانان ، شهرک گلمان ، توسعه فضاهای گردشگری ارومیه، وضعیت طرحهای عمرانی مرکز استان از جمله تقاطع غیر هم سطح آذربایجان و راهکارهای افزایش درآمد شهری مطالبی بیان کردند و استاندار آذربایجان غربی برای حل برخی از آنهادستورات لازم را صادر کرد.

انتهای پیام/س

نشست استاندار آذربایجان غربی و اعضای شورای اسلامی شهر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.